Homepage uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lgroot

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2002
Beste mensen,

Ik heb hier een website gemaakt met frontpage die ik graag zou willen uploaden. Weet iemand misschien een goede gratis server waar je ook een gastenboek kan gebruiken+forum enzo. Bedankt alvast!

Ik denk dat als je hier de zoek functie gebruikt je al snel een antwoord vindt. :)

Ja dat heb ik al geprobeerd, maar ik kan nu niet echt iets van dat aan mijn eisen (zover je die kan hebben met een gratis website) voldoet.

Mijn eisen:
1.Er moet een gastenboek op kunnen
2. Er moet een achtergrondmuziekje opkunnen.
3. Er moet een poll op kunnen.
4. Frontpage extensies moeten ondersteund worden.

Groetjes,

lars.

Geplaatst door lgroot
Ja dat heb ik al geprobeerd, maar ik kan nu niet echt iets van dat aan mijn eisen (zover je die kan hebben met een gratis website) voldoet.

Mijn eisen:

Groetjes,

lars.

Meer info,

Wat voor gastenboek php ? of gewoon een write2me ofzo? dat gaat overal op .
Achtergrond muziek ook .
Wat voor poll php ? of gewoon bravenet dat gaat ook overal op.
Forum zelfde als gastenboek

Geplaatst door lgroot

Mijn eisen:

Groetjes,

lars.

Meer info,

Wat voor gastenboek php ? of gewoon een write2me ofzo? dat gaat overal op .
Achtergrond muziek ook .
Wat voor poll php ? of gewoon bravenet dat gaat ook overal op

Kunnen deze dingen die ik opgenoemd heb ook op tripod.lycos server? Gewoon een gastenboek, maakt niks uit. Gewone poll. Sorry, ik weet het niet anders te omschrijven.

lycos ondersteunt eigenlijk alles wat je voor een poll, gastenboek, forum enz nodig hebt

Ja dat dacht ik zelf ook, maar je moet dan een regel toevoegen staat er. Maar waar moet die worden toegevoegd?. Als ik die in frontpage toevoeg op het tablad html staat er gewoon de regel op mijn website maar het moet een gastenboek worden.

Geplaatst door lgroot
Als ik die in frontpage toevoeg op het tablad html staat er gewoon de regel op mijn website maar het moet een gastenboek worden.

Ja natuurlijk, wat je in FP invoert wordt zo weergegeven.
Dus.....
Invoegen - HTML markup
of als script.....

Een van de twee, want dan wordt het geinterpreteerd als code en als zodanig weergegeven.

Het is maar een weet ;)

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan