homepage.

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik wil een eigen site gaan maken , een site waar mensen berichten kunnen plaatsen , plaatjes kunnen uploaden ( geen torrent site hoor !!) .kunnen reageren op geplaatste berichten..

nu heb ik weinig tot geen ervaaring tot het maken van z'n site.
maar ik heb verschillende boeken aangeschaft om aan de slag te kunnen.
ik weet ook dat ik voor z'n site ergens een server ruimte moet gaan zoeken..

mijn vraag is moet dat al voor ik de site op het internet zet , of kan ik de site gaan maken ,ofline bekijken , en dan naar een server ruimte gaan zoeken.

dus om kort samen te vatten, kan ik z'n site geheel ofline maken , en dan plaatsen...of ?

Ja dat wil ik ook weten! Ik wil graag zelf eerst een proef doen om te kijken of het maken van een eigen website wel leuk is of het niet te moeilijk is. Ik krijg nu een indruk dat ik eerst een eigen server moet nemen, voordat ik verder mag gaan met het maken van een website.

Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerst een serverruimte kiezen, en dan een bepaald mapje erop aanmaken, bijvoorbeeld het mapje test. daar je website in uploaden, en als de website goed is, haal je je website uit het mapje test, en zet je het in de hoofdmap van de server.

een goede gratis webhost vind ik woelmuis.nl.

maar een heeeeel klein reclametekstje, en gratis 1 gig webruimte.

Suc6.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan