Homepagina favoriete websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvanaNY

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Hee!

Ik heb jullie hulp nodig!
Laatst zat ik op de laptop van m'n vriend en toen ik op internet wilde gaan kreeg ik zijn homepagina met al zijn favoriete websites.
Het was dus zeg maar gewoon 1 pagina, met daarop afbeeldingen en links naar bijv. de website van Pathe, Hotmail en Hyves...
Het was echt enorm handig en probeer dit nu ook op mijn eigen computer in te stellen maar ik kan er maar niet achter komen hoe.
Na zoeken op dit forum ben ik er helaas ook niet achter gekomen, maar ik ben ervan overtuigd dat er hier iemand is die mij kan helpen!

x Ivana.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Waarom niet even aan je vriend vragen

Modag

Hee!

Ik heb jullie hulp nodig!
Laatst zat ik op de laptop van m'n vriend en toen ik op internet wilde gaan kreeg ik zijn homepagina met al zijn favoriete websites.
Het was dus zeg maar gewoon 1 pagina, met daarop afbeeldingen en links naar bijv. de website van Pathe, Hotmail en Hyves...
Het was echt enorm handig en probeer dit nu ook op mijn eigen computer in te stellen maar ik kan er maar niet achter komen hoe.
Na zoeken op dit forum ben ik er helaas ook niet achter gekomen, maar ik ben ervan overtuigd dat er hier iemand is die mij kan helpen!

x Ivana.

Hoi,

Ik heb even gekeken maar misschien is dit een mogelijkheid:

http://www.google.nl/url?sa=p&pref=...e=iglk&usg=AFQjCNE_MH4A2fblk4ywJWmTmdqG_c9rNA

Dit is een pagina van google welke je naar wens kunt instellen, inclusief bladwijzers en dergelijke. Je hebt hier wel een google-account voor nodig.

Modag

Die is het niet! :(
Hij wilt niet zeggen hoe 'ie het heeft gedaan, alleen maar om me te pesten omdat ik toch altijd alles beter weet volgens hem.
Dus wil ik hem nu een hak zetten met net zo'n homepagina ;)

Hoi,

Ik neem aan dat je Google Chrome hebt als browser?
Bij Google Chrome is er een functie dat wanneer je een nieuw tablad opent, je vervolgens de top 9 websites ziet die je het meest hebt bezocht. Aan de rechterkant zie je een rij links met de favorieten.

Bij Opera kun je dit handmatig instellen.

Ook al niet!
Ugh, waarom moet hij nou weer al die coole dingen hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan