homeplug beperkt internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PapiersnipperNL

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 feb 2014
hallo,

ik heb een tijdje geleden een homeplugset van sitecom (LN-555) gekocht om mijn pc te voorzien van een LAN verbinding.
dit ging een tijdje goed maar vanaf een paar dagen geleden heeft mijn pc een 'beperkte internetverbinding'.
Ik heb de router en de homeplugs gereset maar dat mocht niet helpen.
ik heb al wat op internet gezocht maar ik daar werd ik niet veel wijzer van.

hoop dat iemand mij hier kan helpen

alvast bedankt,
William

Laatst bewerkt:
Zijn de stopcontacten waar beide plugs inzitten geaard? (sitecom geeft aan dat ze geaard moeten zijn)
Ook moeten de pluggen rechtsreeks in een origineel stopcontact zitten, dus bij voorkeur geen stekkerdoos waar nog veel meer andere zaken op ingeplugd zijn.

de stopcontacten zijn geaard
1 van de plugs zat in een stekkerdoos maar die werkte gewoon. heb de plug wel ff in een origineel stopcontact gedaan maar dat werkte ook niet

Dan zou het nog een overijverig beveiligingssysteem kunnen zijn. Nog wat updates gehad de laastte tijd misschien?
Welk beveiligingssysteem wordt er gebruikt?

Welkom op Helpmij.

Kijk eens wat er gebeurt als je de homeplugs onderling omwisselt. Dus degene bij je pc naar je router en andersom.

Ik sluit mij even aan met hetzelfde probleem met de sitecom homeplug LN-553.

Ook bij mij stopt internetverbinding er na een tijdje mee, WIFI blijft het wel doen.
Hoop dat hier iemand een oplossing heeft.

@marbo
Of verdere reacties afwachten of zelf een topic over je probleem openen, inbreken in andermans' vraag is niet toegestaan.

Volgens mij breek ik niet in maar vul ik aan.
Waarom 2 vragen openen als we hetzelfde probleem hebben en naar een antwoord toe willen werken, 2 weten immers meer dan 1

Hoop dat hier iemand een oplossing heeft
De aanvulling zie ik even niet. :o
Als je zelf een topic opent komt dat bovenaan in de lijst te staan van nieuwe vragen op de Homepage en heb je meer kans op antwoord, nu zien alleen de mensen die geabonneerd zijn op de vraag van TS jouw vraag. ;)

Laatst bewerkt:
het probleem is opgelost bij mij.
heb de modem en de plugs een paar keer gereset een toen werkten ze opeens weer
wel raar want dit had ik eerder ook al geprobeerd

in elk geval bedankt voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan