Hallo,
Ik heb een setje adapters gekregen van iemand. Maar.. Het lijkt niet te werken.
Ik heb op internet een beetje nagezocht welk merk het zou kunnen zijn. (zie bijlage). En daar kwam ik er op uit dat het een E-tech powerline UTP 14 mbps moet zijn.
Maar.. Op de site van e-tech zie ik een ander model staan.
Als ik de homepluggen in het stopcontact doe, gaan de volgende lampjes branden:
Die van het modem afkomt: Link en L/A
Die naar de computer toegaat: Link
Ook als ik ze verwissel, gebeurt ditzelfde. Ook met andere netwerkkabels. Maar ik krijg geen doorvoer van het internetsignaal. Waarschijnlijk moet het lampje L/A ook bij de homeplug gaan branden die naar de pc gaat.
Ik heb geprobeerd de software (om wachtwoord in te voeren) van het model dat ik op de site van e-tech zag staan, maar dan krijg ik de melding dat de hardware niet klopt.
Dus.. Hoe kan ik nu verder???
Op het model dat ik in huis heb zit nog 1 lampje meer dan op de bijlage.
Er zitten in totaal vier lampjes op:
Col
Act
Link
L/A
Kan het zijn dat ik eerst de key van de andere adapter in moet voeren? Ik heb dat nl wel eens eerder gedaan bij een ander merk. Maar.. Welke software gebruik daar dan voor. Die van de zwarte uitvoering (site e-tech) werkt nl niet..
Ik heb een setje adapters gekregen van iemand. Maar.. Het lijkt niet te werken.
Ik heb op internet een beetje nagezocht welk merk het zou kunnen zijn. (zie bijlage). En daar kwam ik er op uit dat het een E-tech powerline UTP 14 mbps moet zijn.
Maar.. Op de site van e-tech zie ik een ander model staan.
Als ik de homepluggen in het stopcontact doe, gaan de volgende lampjes branden:
Die van het modem afkomt: Link en L/A
Die naar de computer toegaat: Link
Ook als ik ze verwissel, gebeurt ditzelfde. Ook met andere netwerkkabels. Maar ik krijg geen doorvoer van het internetsignaal. Waarschijnlijk moet het lampje L/A ook bij de homeplug gaan branden die naar de pc gaat.
Ik heb geprobeerd de software (om wachtwoord in te voeren) van het model dat ik op de site van e-tech zag staan, maar dan krijg ik de melding dat de hardware niet klopt.
Dus.. Hoe kan ik nu verder???
Op het model dat ik in huis heb zit nog 1 lampje meer dan op de bijlage.
Er zitten in totaal vier lampjes op:
Col
Act
Link
L/A
Kan het zijn dat ik eerst de key van de andere adapter in moet voeren? Ik heb dat nl wel eens eerder gedaan bij een ander merk. Maar.. Welke software gebruik daar dan voor. Die van de zwarte uitvoering (site e-tech) werkt nl niet..
Laatst bewerkt: