Hoofddokument samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Voor het eerst gebruik ik de samenvoegfunctie, waarbij ik als basis een Accesstabel heb. Het is mij gelukt om een hoofdokument te maken en dit te koppelen aan de tabel inclusief een query. Alles werkt prima, na wat aanpassen van de indeling etc.
Toen ik het hoofdokument een volgende keer weer wilde gebruiken bleken de koppeling met de Accesstabel en de query verdwenen te zijn en moest ik alles opnieuw doen. Dat lijkt me niet de bedoeling, dus ik zal wel iets over het hoofd zien. Wie vertelt mij wat?
Hartelijk dank bij voorbaat.

Hai, :D

Neem aan dat we het hier hebben over Afdruk Samenvoegen? (Samenvoegen is iets anders)

Ten eerste heb je het hoofddocument opgeslagen? (of het resultaat van de samenvoeging?)

Ten tweede wat is jou versie van Office...hier zitten namelijk enorme verschillen tussen?

See Yah! :thumb:

Joost bedankt voor je reactie.
Inderdaad Afdruk Samenvoegen, hoofddokument en resultaat beiden bewaard en dat alles in Office 2000 onder Windows XP.
Ben benieuwd of je me kan helpen.

Hai Colombe, :D

Ik zou je graag stap voor stap willen uitleggen wat te doen..maar ik heb hier geen 2000 bij de hand! ;)

Heb iets veel beters voor je een complete cursus! :D (voor noppes)

Zie hoofdstuk 12 voor de exacte stappen bij afdruk samenvoegen...

Succes ermee! :thumb:

Tja poging twee voor de cursus! :p

{EDIT}Nou dat gaat dus mooi niet lukken?? (hij is echt niet te groot of zo)

Druk even bij op de knop Mail en stuur me even een mailtje dan zendt ik hem je even!

Laatst bewerkt:
Bedankt Joost voor die cursus, altijd handig.
Maar helaas vind ik er de oplossing van mijn probleem niet. Letterlijk staat er "Sluit nu de bestanden zonder ze te bewaren" Houdt dat nu echt in dat je de koppeling met de database iedere keer weer opnieuw moet maken? Ik kan me dat nauwelijks voorstellen!

Ah dat zal voor het doel van de cursus niet nodig zijn geweest om het samenvoegbestand niet op te slaan.

Normaal sla je het samenvoegbestand (met de velden erin) wel op.

Ik heb thuis wel 2000 op een pjoeter staan.
Ik zal morgen wel even in het kort opschrijven wat de handelingen (stap voor stap) moeten zijn.

Ps..en het moet ABSOLUUT niet nodig zijn om het gegevensbestand elke keer opnieuw te koppelen!

Het is ook mogelijk dat Word zelf kapot is..maar dat zien we wel na mijn uitleg van morgen!';)

Probleem opgelost!
Om één of andere reden werd mijn hoofdbestand steeds als *.rtf opgeslagen. Dit merkte ik pas toen ik er een makro aan koppelde en ik de waarschuwing kreeg, bij het bewaren dat een makro verloren gaat bij een *.rtf bestand. Daarna dus gewoon als *.doc opgeslagen en alles blijft bewaard.
Wij zeiden het al er moest iets fout zitten.
Toch hartelijk dank voor je hulp Joost.

Graag gedaan!

Ah *rtf tja das niet handig hé!
Toch raar dat ie dat standaard zo op wil slaan..

Nou fijn dat je er uit bent.
Meldt jij hem nog even afgehandeld? :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan