Ik heb al eens het hoofdgeugen helemaal vol gehad en toen met harde reset alles gewist maar dat wil ik niet steeds blijven doen omdat ik dan mijn hele agenda gegevens kwijt raak en andere belangrijke gegevens .
Als je kijkt bij : programma / intstellingen / geheugen dan zie je bij mij hoofdgeheugen Opslag Totaal 93.47 MB
In gebruik 57.56 MB
Vrij 35.91 MB
Programma Totaal 97.23 MB
In gebruik 37.54 MB
Vrij 59.69 MB
En de opslagkaart is dan 8 GB
Nu is mijn vraag of je met een Micro SD het Hoofdgeheugen Opslag ( 93.46 MB ) kan uitbreiden ?
Of is er misschien een andere alternatief om deze hoofdgeheugen Opslag vrij te maken .
Ik heb echt geen zin om elke maand alles te wissen van harde reset want dan heb ik echt een hoop werk om alles weer in agenda te zetten .
Ik zou het zeer waarderen als jij een antwoord weet op mijn vraag .
Alvast bedankt .
Als je kijkt bij : programma / intstellingen / geheugen dan zie je bij mij hoofdgeheugen Opslag Totaal 93.47 MB
In gebruik 57.56 MB
Vrij 35.91 MB
Programma Totaal 97.23 MB
In gebruik 37.54 MB
Vrij 59.69 MB
En de opslagkaart is dan 8 GB
Nu is mijn vraag of je met een Micro SD het Hoofdgeheugen Opslag ( 93.46 MB ) kan uitbreiden ?
Of is er misschien een andere alternatief om deze hoofdgeheugen Opslag vrij te maken .
Ik heb echt geen zin om elke maand alles te wissen van harde reset want dan heb ik echt een hoop werk om alles weer in agenda te zetten .
Ik zou het zeer waarderen als jij een antwoord weet op mijn vraag .
Alvast bedankt .