Hoofdletter en andere functies

Status
Niet open voor verdere reacties.

tttommeke

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
Ik heb een vervelend probleem aan mijn pc. Sinds vanochtend kan ik niet meer met shift hoofdletter doen (dus shift+k = K) en moet ik dit de hele tijd met capslock doen en ook kan ik niet meer kopieren, plakken, ... met ctrl. (Dus ctrl + x en +v enzo...) Ik heb al een systeemherstel gedaan maar dit werkte niet. Heeft iemand enig idee hoe ik dit terug normaal kan doen ?

Ik heb ontdekt dat ik geen 2 toetsen tegelijk aankan (dus ctrl + iets anders ofzo)
Ook alt + f4 enzo werkt niet meer! Dit is mega irritant help plz

Ga naar Instellingen >> Configuratiescherm >> Toegankelijkheidsopties.
Kijk of bij het tabblad "Toetsenbord" alle vinkjes uit staan. Indien niet, zet ze uit.

toegankelijkheidsopties.gif

Heb je per ongeluk een laptop die voorafgaand aan dit probleem is benadert met "hulp op afstand"?

Het met {hulp op afstand} benaderen van een laptop vanaf een pc kan er voor zorgen dat de FN-key op een laptoptoetsenbord in- danwel uitgeschakeld wordt. Dit kan dan weer te maken hebben met kleine- en hoofdletters. Tenminste, dat was bij mij eens het geval. Verwarrend als je op dat moment de melding krijgt dat je ingetypte wachtwoord niet goed is (s******jes).

door de FN-toets een keer in te kloppen. Maar dat ging over een laptop, dus jij hebt niets aan dit verhaal. Alleen als je je nog nooit hebt verdiept in de functie van de FN-toets ga je daar ook niet als eerste zoeken. Duurde even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan