Hoofdletter "G" niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

evertjan60

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Berichten
35
Beste forumleden.
Sinds kort gebruik ik windows7 ultimate 64 bit en de browser van Opera.
Welke site ik ook open overal ontbreekt de hoofdletter G.
B.v. de helpmij onderwerpen over Google staan op mijn scherm als oogle.
Er is dus wel een spatie opengelaten.
Wat doe ik verkeerd of moet ik nog doen?

Groetjes,
Evert
 
Dat is wel een heel raar probleem. Ik weet eerlijk geegd niet één twee drie wat het zou kunnen veroorzaken, dus dit wordt een beetje gokken. (ik neem even aan dat je dit probleem niet met andere browsers hebt)
Als je de standaard fonts hebt gewijzigd kun je proberen die wijzigingen ongedaan te maken.
Je kunt proberen alle cookies te verwijderen en, mocht dat niet baten, dan kun je porberen het operaprefs.ini bestand te wissen. Dit is het bestand waar al je instellingen worden opgeslagen, het wissen van dit bestand wil rare problemen nog wel eens oplossen. Je kunt de locatie vinden door opera:about in de adresbalk te typen en op enter te drukken. Dan krijg je een lijst te zien waarin onder andere staat waar je voorkeuren staan opgeslagen.

Welke versie van Opera gebruik je trouwens en op welk OS?
 
Beste Naarling,
Ik gebruik windows 7 ultimate 64 bit.
Bij andere browsers had ik hetzelfde, en nog andere problemen.
Reden waarom koos voor Opera. Werkt prima en snel.
Heb jouw advies opgevolgd behalve ini bestand wissen. Dat is zo enorm groot dat ik hetniet aandurfde.
Hoor graag van je en alvast bedankt.
Groetjes,

Evert
 
Bij andere browsers had ik hetzelfde, en nog andere problemen.
Dan lijkt me dat het probleem niet bij Opera ligt. Ik raad je aan malwarebytes te downloaden en dat je PC te laten scannen. Als het probleem zich ook bij, bijvoorbeeld, Word voordoet dan zou er een probleem kunnen zijn met je fonts, hoe je dat bij WIndwos op moet lossen weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan