Hoofdmonitor verwisselen op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Goede nacht mensen ,

Ik heb een soort van probleem. Ik werk op een Lenovo 3000 N200 met een GeForce Go 7300 video kaart, maar het beeld is maar 15" dus nu heb ik een 24" Samsung 2493hm monitor. Maar als ik de monitor instel en hem als hoofdmonitor wil instellen kan dat niet de optie: 'Dit appertaat als hoofd monitor gebruiken' is dit grijs en kan ik dit niet gebruiken.

Ik heb ooit nog is in een donker verleden op Windows Vista gewerkt en daar was deze optie wel mogelijk maar nu ik XP draai is de optie grijs. Als het goed is heb ik zo wel de driver van mijn video kaart geinstaleerd en ook de driver van van mijn beeldscherm, maar nog steeds geen oplossing gevonden

ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitchel

maar nu de configuratiescherm van de videokaart zo instellen dat hij alles goed doet met de monitor.

maar nu de configuratiescherm van de videokaart zo instellen dat hij alles goed doet met de monitor.

En toevallig ervaring met die configuratie in nVidia ik zie echt 100 tabjes met daar in weer veel instellingen

Grappig dat je het zegt, ik had dat probleem ook (zelfs ook nog met een nvidea 7300 serie) . Op vista werkte het wel en op xp niet. Uiteindelijk ging ik dus naar vista en toen terug naar xp. Toen installeerde ik alle drivers en werkte het opeens wel

Grappig dat je het zegt, ik had dat probleem ook (zelfs ook nog met een nvidea 7300 serie) . Op vista werkte het wel en op xp niet. Uiteindelijk ging ik dus naar vista en toen terug naar xp. Toen installeerde ik alle drivers en werkte het opeens wel

Oke strange weet je toevallig nog waar je die drivers toen vandaan hebt gehaald, want de nVidia site is echt een doolhof lijkt wel of ze de drivers van de 7300 niet meer hebben

www.laptopvideo2go.com
download de juiste inf en plak die in de laatste driver

drivers van nvidia maken geen barst uit.

gaat om het configuratiescherm waar je het een en ander juist in moet stellen

@_emile_ Dit is wat ik zie bij de nVidia eigenschappen

nVidia-eigenschappen.jpg

Ik weet alleen niet waar de tip me heen stuurt ik kan die tab niet vinden.
Heeft u hier misschien ervaring mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan