Hoofdscherm staat in de weg, aub help!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter jsmn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jsmn

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Als je het hoofdscherm van msn open hebt staan (dus waarin je alle contactpersonen kunt zien), en je wilt met iemand praten en klikt die persoon aan, moet ik eerst het hoofdscherm sluiten, wil ik het schermpje zien waarin ik ook kan msn-en... Probleem heb ik ook als ik een internetpagina open heb staan, of een word-document of wat dan ook??!! Dus ik kan niet vanuit het hoofdscherm zomaar weer terug naar een internetpagina of word-document dat ik heb openstaan. En dat is behoorlijk irritant. Want moet dus eerst het hoofdscherm wegklikken, en dat heb ik nooit eerder gehad met een msn. Hoop dat duidelijk is wat ik bedoel...

Wat al geprobeerd is:

- Msn opnieuw installeren.
- Syhstheem herstel.

voor zover ik het begrijp blijft msn altijd "on top" staan?

het is dus gewoon een probleem met msn?

Ja, ik denk het wel.
Ik heb sinds een maand een nieuwe laptop aangeschaft
Tot op gisteravond was er geen enkel probleem, en opeeens dit
Iemand een oplossing??:S

verwijder msn eens met revo unistaller(geavanceerde modus) en dus alles verwijderen--> registery keys enzo ook...

installeer msn daarna nog eens

Kan je me precies uitleggen hoe ik dat moet doen, alles eraf gooien etc.
Want ben niet zo een computer expert:P

Ik denk niet dat dat nodig zal zijn. Als je nu in het het hoofdvenster bovenaan op Extra klikt, dan krijg je daaronder Altijd op de voorgrond, dat zal in jou geval aangevinkt zijn. Klik daar dan op, en je probleem moet opgelost zijn.

Ik denk niet dat dat nodig zal zijn. Als je nu in het het hoofdvenster bovenaan op Extra klikt, dan krijg je daaronder Altijd op de voorgrond, dat zal in jou geval aangevinkt zijn. Klik daar dan op, en je probleem moet opgelost zijn.

jah, daar had ik nu dus ook aan gedacht toen ik over "always on top" bezig was, maar omdat ik met iets anders bezig was gewoon stomweg vergeten om dat nog te vermelden :o:D

Goed dat je het dan zo gemakkelijk hebt kunnen oplossen al was het met revo unistaller ook gelukt omdat deze alle instellingen ging verwijderen ;)

jah, daar had ik nu dus ook aan gedacht toen ik over "always on top" bezig was, maar omdat ik met iets anders bezig was gewoon stomweg vergeten om dat nog te vermelden :o:D

Goed dat je het dan zo gemakkelijk hebt kunnen oplossen al was het met revo unistaller ook gelukt omdat deze alle instellingen ging verwijderen ;)

Tja, dat hebben we allemaal wel eens hé :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan