• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

'Hoofdstuk' behouden bij filteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurienv

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2015
Beste Lezer,

Nu is het zo dat ik de deze vraag al een heb gesteld maar ik begreep het antwoord toen niet of ik heb de vraag waarschijnlijk niet juist gesteld.
Als voor beeld voor mijn vraag gebruik ik graag de bijgevoegde werkplanner(met dank aan het forum).

Graag filter ik de d.m.v. de ''koppen'' in rij zeven bijvoorbeeld de werkers, nu is dat geen probleem op zichzelf.
Maar zodra ik bijvoorbeeld filter op werker, krijg ik netjes de betreffende werker gefilterd met alle treffende resultaten, echter zie ik dan niet meer het ''project'' oftewel de grijze regel balk.
Graag gebruik ik de filters met behoud van de 'hoofdstuk' weergave(de grijze balken).

Mijn vraag is dan ook of u mij wellicht verder kunt helpen?
Alle mogelijke aanpassingen of toevoegingen zijn trouwens van harte welkom!

Alvast hartelijk dank!

Groet,

Juriën

Bijlagen

Hartelijk dank voor de snelle reactie, volgens mij geeft deze optie een halve oplossing.
Wanneer lege cellen worden aangevinkt worden namelijk ook alle overige 'hoofdstukken' ook weergegeven, wat de filter functie bij gebruik van veel 'hoofdstukken' lastig leesbaar maakt.
Het idee van de vraag is, wanneer je bijvoorbeeld op een 'werker' filtert dat je dan alle hoofdstukken met de betreffende rij van de werker ziet onder het 'hoofdstuk'.
Ziet u hier nog mogelijkheden voor?

Dan zal je de waarden in kolom C terug moeten laten komen. Dit kan je eenvoudig realiseren door zoeken speciaal lege cellen dan een formule invoeren en afsluiten met <Ctrl> + <Enter>.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan