hoofdstukken en sub hoofdstukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoldg

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
Berichten
5
wij zijn met een kwaliteitshandboek bezig welke bestaat uit diverse hoofdstukken met daaronder ook nog weer sub hoofdstukken.

hoofdstuk 0 : bla bla bla

hoofdstuk 1: bla bla bla
hoofdstuk 1.1 : bla bla bla

enz. enz. enz.

onze inhouds opgave willen wij er graag als volgt uit laten zien

HFDST. TITEL AANTAL PAG. PAGINA NR. DATUM
0 Inleiding 1 1 02-12-2008
1 Inhoudsopgave 3 2 02-12-2008
1.1 bla bla bla 2 5 02-12-2008
2 Wijzigingsregister 1 7 02-12-2008


Nu is mijn vraag hoe kan ik automatische hoofdstukken laten invoegen, en sub's

dus indien er later een hoofdstuk tussen geplaatst wordt dat word automatische alles hernummerd.

hoe maak ik zo een inhoudsopgave, is dit wel mogelijk ?

ik hoor het wel, ik ben er al wel achter dat ik een inhoudsopgave aan de hand van velden kan maken, maar nu de hoofdstuk nummering nog, het aantal pagina's en de opmaak natuurlijk.

wie o wie kan mij hieraan helpen, mischien met een voorbeeld document met comentaar of zo iets.

arnold
 
Hoi,

In welke Word-versie?
Waarom deze vraag: omdat Word 2007 nogal afwijkt ..... :shocked:
 

Kijk in de helpfunctie van Word eens naar het item Hoofd- en subdocumenten.
Voor elk hoofdstuk een subdocument en in het hoofddocument de inhoudsopgave genereren.
Elk hoofdstuk, ofwel subdocument beginnen met Kop1 (of een ander profiel dat je koppelt aan 'Inhoudsopg 1'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan