hoofdstukken maken word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal7

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
27
Hoi ik ben overgestapt op word 2007
Maar ik kan de functie maar nergens vinden om hoofdstukken te maken zodat het geheel er netjes uitziet en op het eind een automatische inhoudsopgave kan maken. Kan iemand me vertellen waar ik die functie kan vinden. Tot nu toe kan ik alleen maar de functie vnden om opsommingstekens te maken.

Heb al wat rondgezocht maar ik kan de functie echt nergens vinden. Google geeft me ook al geen antwoord (ik gebruik vast de verkeerde zoektermen).

b.v.d.:thumb:
 
Misschien is de hoofdstukindeling nog niet weergegeven in de werkbalk "opmaak" of die werkbalk wordt helemaal niet weergegeven.

Wat je daarvoor kan doen:

In gaan naar: Beeld > Werkbalken> Opmaak
En die dan aanklikken zodat die zichtbaar wordt.

Als de hoofdstukmogelijk nog niet zichtbaar is:
dan zit er veelal helemaal aan de rechterkant een pijltje waar je op kan drukken voor meer opties voor de specifieke werkbalk..
Daan kan je dan kiezen voor knoppen toevoegen/verwijderen > opmaak> en dan kan je daar de "opmaakprofiel" aanklikken
 
ja op die manier ben ik het ook gewend om te doen.Alleen ik ben overgestapt op office 2007 en daar zijn de werkbalken vervangen door een ribbon:confused: . Maar ik kan de functie in de ribbon niet vinden. Het lijkt alsof die functie gewoon eruitgehaald is (al kan ik me dat haast niet voorstellen).
voorbeeldje van hoe die ribbon eruitziet:
http://www.geekpedia.com/pics/Office 2007/Office_Ribbon.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zie iets rechts van het midden "heading 1" en "heading 2" staan.
Dat is de engelse naam voor hoofdstuk 1 en hoofdstuk 2.

probeer die eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan