Hoofdstuknummering

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2010
Deze vraag is al eens gesteld maar krijg het hier niet voor elkaar...
Heb een document met meerdere kopteksten. krijg het niet voor elkaar om hoofdstuk 1 1. te benomen en koptekst 2 in hoofdstuk 1 1.2 en koptekst 3 1.3 ervor te zetten.
Als ik de kopteksten secteer en heading 3 toepas krijg ik het volgende.
1.1.1. Dfgh
1.1.2. Hhg
1.1.3. hdfh
1.1.4. Hg

Tevens als je een nieuwe koptekst toevoegd krijg ik er niet automatisch een hoofdstuknummer voor.

Weet iemand hoe dit opgelost moet worden?
Owja ik gebruik word 2007

Laatst bewerkt:
Las er over heen ,maar ik ben aan het zoeken(bezit ene cursus), zat ook met het zelfde probleem. Ik typ elke keer het zelfde de cijfers bij ik weet dat in 2003 wel kon. het zit hem in de opmaak profiel

Laatst bewerkt:
Las er over heen ,maar ik ben aan het zoeken(bezit ene cursus), zat ook met het zelfde probleem. Ik typ elke keer het zelfde de cijfers bij ik weet dat in 2003 wel kon.

Lijkt me dat het ook in 2007 zou moeten kunnen. Over het algemeen komen er alleen maar functies bij!
Thanks anyway

Hoi,

Verwijder alle opmaak met Kop1, Kop2 .... etc.

Klik in de éérste tekst in je document die met kop 1 moet worden opgemaakt en klik op de 'knop' Kop1

Klik hierna op het keuzepijltje direct achter de knop 'Lijst met meerdere niveaus'
.. en klik in de lijstbibliotheek op 1. Kop1; 1.1 kop2 1.1.1 kop3 ...Zie bijlage

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 419
Hoi,

Klik in de éérste tekst in je document die met kop 1 moet worden opgemaakt en klik op de 'knop' Kop1

Klik hierna op het keuzepijltje direct achter de knop 'Lijst met meerdere niveaus'
.. en klik in de lijstbibliotheek op 1. Kop1; 1.1 kop2 1.1.1 kop3 ...Zie bijlage

zorgt dit er ook voor dat wanneer je een nieuw hoofdstuk bijvoegt de nummer ook gaat kloppen. Het lijkt wel of je een opsomming maakt.

zorgt dit er ook voor dat wanneer je een nieuw hoofdstuk bijvoegt de nummer ook gaat kloppen. Het lijkt wel of je een opsomming maakt.

Ik zou zeggen: zoek het zelf eerst uit en wanneer ja dáár dan vragen over hebt ...... snap je 'm?

Hoi,

Dit is precies wat ik bedoelde!:D Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan