Hoofdtelefoon draadje

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Mijn draadje van mijn hoofdtelefoon doet raar. Als ik hem recht naar beneden wijs dan is het een heel raar gedempt geluid, maar als ik hem in een hoek van 90 graden hou, dan doet ie het wel goed? Kan ik hem gewoon openmaken en kijken wat er aan de hand is of moet ik het draadje vervangen of opensnijden om even te kijken?

Mvg,

GamerTom

Laatst bewerkt:
Je hoofdtelefoon, is dat zo'n oordopje-ding? of een volwaardige hoofdtelefoon (lekkere grote schelpen)
Als je zo'n volwaardige hebt zou je, als je wat handig bent, effe gaan kijken naar een breukje.
Veel kans geef ik je echter niet om te slagen, maar ik denk dat het het proberen wel waard is, anders was je hier niet komen vragen, Succes!

Het is een volwaardige koptelefoon met de schelpen ja. Over-oor. Mijn vader gaat straks even kijken of er een breukje in zit.

Hallo

"Mijn vader gaat straks even kijken of er een breukje in zit. "

Het beste/snelste is om te controleren d.m.v. digitale multimeter.

Meest voorkomende waarden van dergelijke speakertjes ... 8 ohm of 32 ohm.

Mits er verandering optreed indien je deze beweegt , is er zo goed als zeker iets loos ... (sluiting/onderbreking)

Mocht het ter hoogte van de 3.5mm stereo connector zijn :

http://www.benl.ebay.be/itm/3-5MM-1...?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item4d0063a1c3

Zal de snelste en meest robuuste herstelling een nieuwe connector aan solderen zijn ....

Uiteraard dien je hiervoor wel het nodige materiaal/ervaring te bezitten.

Neem een robuuste exemplaar.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan