hoog wisslebestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

rein02

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2007
pc opgeschoond xp opnieuw geinstaleed sindsdien kan ik niet meer met grabit downloaden . na 10 min: loopt pc vast door een te hoog wisselbestand die wel oploopt tot 2,3 gb ik heb upc als provider en gebruik een pay server ps: als ik een foto wil uploaden krijg ik een upload failed

De virtueel-geheugen-instellingen kunnen het best staan ingesteld op hetzelfde als je RAM-geheugen.

allemaal leuk en aardig ik ben geen pc freak
De virtueel-geheugen-instellingen kunnen het best staan ingesteld op hetzelfde als je RAM-geheugen. hoe doe ik dat en waar vind ik dat ??

Systeemeigenschappen: dubbelklik op Computer, Kies het tabblad Geavanceerd>> Prestaties>>Instellingen en vervolgens nogmaals het tabblad Geavanceerd. Klik op Virtueel Geheugen>> Wijzigen. (Scheelt klikken ;) )

Laatst bewerkt:
allemaal leuk en aardig ik ben geen pc freak
De virtueel-geheugen-instellingen kunnen het best staan ingesteld op hetzelfde als je RAM-geheugen. hoe doe ik dat en waar vind ik dat ??

Zie je het?
Als hij XP heeft, en niet Win7, dan help het van jou wel, @gast0225.
Maar van @Frisian niet.

Gedeeltelijk mee (on)eens. Idd. het is zo dat met name 7 machines meer RAM aan boord hebben dan wat oudere XP machines en dientengevolge zal het vergroten van het wisselbestand niet dát effect hebben, wat het wel heeft op een XP machine met 250 MB RAM. De vuistregel blijft toch een beetje voor alle Windows versies 1,5x het werkgeheugen doet geen pijn en baat het niet, dan schaadt het zeer zeker ook niet.

Daarnaast schrijft rein02 dat hij XP heeft, dus...........................

Laatst bewerkt:
Toen ik een keer handmatig het virtueel geheugen had verhoogd (op een PC met XP, nu heeft elke PC hier Win7), deedde veel programma's het niet meer goed (omdat hij nog geheugen tekort kwam).

Er staat toch ook een aanbevolen hoeveelheid bij?
Bij mij, Windows 7 Professional, in ieder geval wel.

Ja, maar dat staat standaard ingesteld.
Als dat goed werkte, was deze vraag er voor niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan