Hoor geen geluid meer na resetten computer (XP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijzzXP

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Hey,

Ik heb laatst mn computer gereset, en nu net weer alles geinstalleerd. Alleen als ik wat wil afspelen, hoor ik niks. Bij de installatie van Itunes gaf Itunes zelf al aan dat er iets mis is met de audio en video configuratie en dat dit problemen zou kunnen geven. De muziek kan dus wel worden afgespeeld, maar ik hoor niks.. Weet iemand een oplossing (Drivers opnieuw er op zetten?)?
Alvast bedankt!

Thijs

Je moet inderdaad drivers opnieuw installeren kijk bij je met de PC meegeleverde CD's ;)

lijkt mij ook de drivers en als aanvulling even klite codec pack 4 downloaden en installeren. Dan speelt hij gelijk ook meerdere formaten af.

Drivers kan je vinden bijvoorbeeld door de fabrikantnaam in te toetsen en op die website kijken. Je eigen driver cd-rom. Een programma die drivers opzoekt zodat je de naam weet is bijvoorbeeld driver genius. Kan je gratis downloaden via google. Dan heb je in ieder geval de naam mocht je die niet weten.

Oke, waar kan ik die drivers vinden op de site van qmotion? CD ben ik kwijt, dus dat gaat ook niet werken. Als ik kijk op de site, verschijnt er een lijst van merken. Welk merk moet ik hebben dan?

Het is een computer van Qmotion, waar kan ik het modelnummer vinden?

Start > uitvoeren > dxdiag
:thumb:
(Als U dan een melding krijgt op nee klikken)

Het systeemmodel graag op de site vermelden.
En de systeem fabrikant.:)

Thanks mensen! Echt hartstikke bedankt!:thumb: Hij doet het:love: Moet ik trouwens nog wat anders downloaden om 5.1 te kunnen beluisteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan