Hoort het 'Projecteren' menu te werken als er niets verbonden is?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmiej93

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2009
Hoi allemaal.

Ik probeer op het moment via WiDi mijn laptopscherm uit te breiden naar mijn philips tv, met niet al te veel succes. Maar hierbij ben ik wel tegen een opmerkelijk feitje aangelopen.
Op het moment heb ik geen enkel scherm of projector op welke manier dan ook op mijn laptop aangesloten. Echter, als ik op CTRL+P druk (of Charms > Apparaten > Projecteren), kan ik kiezen uit de normale opties wanneer een scherm verbonden is. (uitbreiden, dupliceren of één van de twee). Is dit normaal als er niets is aangesloten? Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. Als ik uitbreiden selecteer kan ik ook de muis naar de rechterkant schuiven, waar hij het andere "scherm" op verdwijnt.
Ik zie de optie 'een draadloos beeldscherm toevoegen' ook niet staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

Apparatuur (klik voor specs):
Asus N76VB-T4046H
Philips 32PFL4508H

hi timmiej93,

Als ik geen beeldschermen heb aangesloten is bij mij normaalgesproken het CTRL + P menu leeg en staat er iets van 'geen schermen aangelosten'. Toch wil het soms ook bij mij gebeuren dat, zelfs ookal is er niets aangesloten, het menu gewoon alle opties heeft.
Verder heb ik nog wat informatie gevonden over hoe een draadloos scherm toe te voegen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-8/project-wireless-screen-miracast

Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Hoi LeoaprM95,

Mij is het eerder nooit opgevallen, maar tegenwoordig staan alle opties er constant. De optie om een draadloos beeldscherm toe te voegen helaas niet.
Ik heb al vanalles geprobeerd, maar zonder succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan