Hopeloos op zoek naar hulp (betreft mijn wifisoftware)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wissamneedshelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
Zoals je al kan zien aan het woord wifisoftware, heb ik nauwelijks verstand van computers of iets van electonica. Nou, wat er nu aan de hand is dat ik continue problemen heb met mijn internetverbinding. Mijn laptop verbindt zich met mijn wifinetwerk en dan verliest hij oppeens alle verbindingen en dan moet ik ofwel mijn laptop op sluimerstand/nachtstand zetten en het opnieuw opzetten om weer voor even verbinding te hebben oftewel wacht ik gewoon tot het zich weer verbindt. En het is nogal afwisselend, zoals vandaag. Ik heb zeeeeker vijf uren Jersey Shore gekeken maar als ik bijvoorbeeld wil reageren op een forum dan krijgt hij zijn kuren. Ik denk echt dat ik last heb van paranoia want het kan toch niet aan een site liggen? Ik heb een vaio notebook. Zou iemand me kunnen helpen?
Dat zou ik op prijs stellen.

Laatst bewerkt:
Hallo, kun je wel normaal internetten en zo. Andere dingetjes doen enz enz. Lezen op bijvoorbeeld startpagine. Youtube en zo normaal ontvangen. Dat zeg je er niet bij. Je hebt het maar over een programma. Kun je verder alles normaal doen. Dan ligt het niet aan je WIFI.

Het internetten gaat wel. Als ik verbinding hebt werkt alles prima ja.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan als alles normaal functioneert zal het toch aan die site liggen of aan het forum topic. :(

Ok, nou manamana, het probleem kan misschien ook ergens anders zitten:
Hallo, kun je wel normaal internetten en zo. (...) Dan ligt het niet aan je WIFI.
Zoals je al kan zien aan het woord wifisoftware, (???) Mijn laptop verbindt zich met mijn wifinetwerk en dan verliest hij oppeens alle verbindingen en dan moet ik ofwel mijn laptop op sluimerstand/nachtstand zetten en het opnieuw opzetten om weer voor even verbinding te hebben oftewel wacht ik gewoon tot het zich weer verbindt.
(...) Ik heb zeeeeker vijf uren Jersey Shore gekeken maar als ik bijvoorbeeld wil reageren op een forum dan krijgt hij zijn kuren.
Zzzeker vief uren TV kijken is toch wel 2 DvD's, & live-Internet moet gebufferd (geladen) worden, & als dat voorrang krijgt, moet de rest wachten. Hebben we het niet over een mogelijke data-limiet overeen gekomen met de ISP.

P.S: Inplaats van Sluimer/Slaap-stand mag je computer ook wel eens UIT worden gezet of simpel echt Herstart, idem voor je modem/router.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan