Beste experts,
Ik hoop dat jullie met met mijn probleem kunnen helpen.
Ik wil historische prestatie gegevens van medewerkers vastleggen in een Excel bestand (sheet1). Dit betreft het aantal beantwoorde gesprekken.
In een ander bestand (sheet 2) zijn alle historische gegevens per week beschikbaar en deze wordt ook wekelijks met nieuwe data aangevuld.
Voor dit voorbeeld heb ik een selectie gemaakt en in 1 bestand (dennis.xls) gezet met 2 sheets.
In sheet 1 cel C3 zou de waarde (kolom F - sheet 2) moeten komen te staan als de waarde van C2 en B2 in sheet 2 overeenkomt/voorkomt.
Anders gezegd...in beide sheets staan jaar/weeknummers en een unieke id. Als in sheet 2 het jaar/weeknummer en het unieke id overeenkomt dan moet een waarde die in een andere kolom staat in sheet 2 worden getoond in sheet 1 op de juiste plek.
Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is in combinatie met het bestand.
Kan dit? Zoja, hoe?
Alvast heel erg bedankt voor de hulp! Daar worden ik en mijn collega's heel blij van
Groet,
Dennis
Ik hoop dat jullie met met mijn probleem kunnen helpen.
Ik wil historische prestatie gegevens van medewerkers vastleggen in een Excel bestand (sheet1). Dit betreft het aantal beantwoorde gesprekken.
In een ander bestand (sheet 2) zijn alle historische gegevens per week beschikbaar en deze wordt ook wekelijks met nieuwe data aangevuld.
Voor dit voorbeeld heb ik een selectie gemaakt en in 1 bestand (dennis.xls) gezet met 2 sheets.
In sheet 1 cel C3 zou de waarde (kolom F - sheet 2) moeten komen te staan als de waarde van C2 en B2 in sheet 2 overeenkomt/voorkomt.
Anders gezegd...in beide sheets staan jaar/weeknummers en een unieke id. Als in sheet 2 het jaar/weeknummer en het unieke id overeenkomt dan moet een waarde die in een andere kolom staat in sheet 2 worden getoond in sheet 1 op de juiste plek.
Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk is in combinatie met het bestand.
Kan dit? Zoja, hoe?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp! Daar worden ik en mijn collega's heel blij van

Groet,
Dennis