Horizontaal uitklapmenu wat over frames uitklapt

Status
Niet open voor verdere reacties.

103720

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
Dag beste mensen,

Het is mijn bedoeling om een site te maken die bestaat uit 2 frames. Een topframe en een mainframe. In de topframe moet een menu'tje komen waarmee je paginas kunt opvragen die dan in de mainframe zichtbaar worden. Nou, dat lukt me nog wel.

Maar wat me niet lukt is om een horizontaal menu'tje te vinden wat ik in de topframe kan zetten wat werkt met een uitklapmenu (met meerdere submenu's daar weer aan) wat uitklapt over de mainframe.

Kan iemand me daar misschien aan helpen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Dat kan niet, omdat het in de menu-frame komt. Niet eroverheen.

:thumb:

Peter,

die site had ik inderdaad ook al gevonden, maar dat is toch niet precies wat ik zoek. Want daar moet je het menu wat je uitklapt plaatsen in de mainframe. Het hoofdmenu komt wel in de topframe, maar de rest moet in het mainframe staan. Ik ben echt op zoek naar een menu waarvan de code alleen maar in de topframe staat en die uitklapt vanuit de topframe over de mainframe.

daarom zei ik al, 'dat kan niet'. De site van Peter had een slimme 'hack' maar dat is, zover ik kan bedenken, de enige die mogelijk is.

:thumb:

Okay, dan geef ik het maar op.

Dan lijkt het me het beste dat ik iets anders verzin. Waar ik aan zit te denken is een verticaal menu wat heel simpel er uit ziet. Gewoon tekst, meer niet.

Eerst een hoofdmenu en als je dan op een link klikt dat dan het verticaal menu uitschuift met daaronder de submenu's van het item waar je op geklikt hebt. En om het moeilijker te maken, onder heb submenu nog een extra laag van menu's.

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan