• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Horizontale aslabels niet allemaal zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

FSlaap

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2018
Berichten
6
Hallo! Ik heb een grafiek in excel gemaakt, zonder de brondata als een tabel in te richten (vanuit een tabel is het natuurlijk makkelijker maar was bestaand bestand waarbij dit de kortste weg was).
Nu heb ik als horizontale aslabels de datums geselecteerd, in dit geval 3 maanden in eenheden van dagen. Als ik vanuit de grafiek 'gegevens selecteren' kies, laat de pop-up echter niet alle waarden zien, van 1-10 tm 7-12 wel, daaronder staan 3 puntjes. Weten jullie hoe ik de overige waarden zichtbaar krijg, zodat ik de zichtbare datums in de grafiek op die manier aan kan passen?

Zie plaatje hieronder!

Alvast dank voor de moeite!



Knipsel.PNG
 
Bovenaan in het berichtvenster staat waarom.
 
Aha, ok domme vraag dus :) Dank!
Ik vraag me dan wel even af hoe het me gelukt is om in de grafiek wel de week van 10 tm 14 december te tonen terwijl die datums in dit scherm niet getoond worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan