Horizontale scroll balk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christy19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 apr 2008
Hallo kan iemand mij helpen!
Ik heb een website gemaakt met dreamweaver, ik maak gebruik van een template die ik zelf gemaakt heb via een tabel. Nou heb ik last van een horizontale scrollbalk. Mijn schermresolutie is 1024x768 en als ik mijn site open zie ik een horizontale scrollbalk, maar wanneer ik op sommige pagina's 1 keer klik op vernieuwen en op andere pagina's meerdere keren klik op vernieuwen is de scroll balk ineens weg. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen??? ik heb de tabel op 100% staan en in de body heb ik staan width=80%

mijn site is: www.peterlahayefansite.nl

Alvast bedankt
Groetjes Christy

1 tip:

werk NOOIT met PROCENTEN, werk in pixels en neem 800 / 900

ik heb juist gehoort dat ik wel met procenten moet werken zodat de pagina zich aanpast aan de resolutie, want als ik 900 doe en er iemand met mijn resolutie kijkt hebben ze zon veel zwart eromheen en dat wil ik eigenlijk niet.

En ik had ook iets gehoort over het aanpassen van je bronbestand omdat daar te veel lange tekst zou staan wat er niet in hoort! ofzo??? Weet iemand daar wat van?

Laatst bewerkt:
Bron is niks mis mee.
Als je een scrolbar onderaan krijgt is het meestal een plaatje wat net iets te breed is.
En in IE en Firefox kan het iets anders getoond worden.

Maar...........
zwiep je url eens hierin:
http://validator.w3.org/

Fouten makkelijk te fixen.

:cool:

Dat laatste kom ik niet helemaal uit met die fouten fixen. Maar de vraag blijft wel nog steeds staan.

Als ik mijn pagina open zie ik een horizontale scrollbalk, druk ik vervolgens een paar keer op vernieuwen dan zie ik hem niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan