Ik heb sinds een tijdje het probleem dat ik vage, witte strepen over mijn beeldscherm heb lopen. Tijdens het opstarten zijn ze het ergst en daarna is het vaak wel weer over. Maar ze kunnen ook zo ineens weer terug komen en ook zo weer weg zijn.
Ook verschijnen ze vaak tijdens het spelen van spellen (de sims 2).
Ik heb een 19" TFT monitor. De monitor heeft een DVI aansluiting, net als mijn videokaart, maar op dit moment zijn ze analoog verbonden. Zou aansluiten via DVI een oplossing kunnen zijn? Ik heb het een vriend gevraagd en die zei dat het weinig zou uitmaken tenzij ik een hele hoge resolutie gebruik maar ik heb 4:3 beeldscherm met resolutie 1280:1024 dus dat zou volgens hem weinig verschil maken in mijn geval.
Ik heb mijn videokaart up to date.
Weet iemand misschien wat hier het probleem kan zijn?
Ook verschijnen ze vaak tijdens het spelen van spellen (de sims 2).
Ik heb een 19" TFT monitor. De monitor heeft een DVI aansluiting, net als mijn videokaart, maar op dit moment zijn ze analoog verbonden. Zou aansluiten via DVI een oplossing kunnen zijn? Ik heb het een vriend gevraagd en die zei dat het weinig zou uitmaken tenzij ik een hele hoge resolutie gebruik maar ik heb 4:3 beeldscherm met resolutie 1280:1024 dus dat zou volgens hem weinig verschil maken in mijn geval.
Ik heb mijn videokaart up to date.
Weet iemand misschien wat hier het probleem kan zijn?
Laatst bewerkt: