Horse Racing Manager 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarieLou

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2010
Berichten
3
Hey,

Ik heb sinds kort het spel Horse Racing Manager 2 maar wanneer er een race start blokkeert hij. Hier is al een topic over en die heb ik dan ook gelezen. Blijkbaar is er een bestand verkeerd en is het bij de demo dan wel het juiste bestand. Nu heb ik de demo geïnstalleerd en uitgetest maar die werkt bij mij ook niet.Zelfde probleem als bij de normale versie maar het is heel dezelfde code als hier op het forum stond voor de demo versie. Nu vroeg ik me af waar de fout dan zit.
 
Wat zijn de specificaties van je pc/laptop? Of wat is het merk en type?

Welk os gebruik je en als dit vista of win 7 is, het spel al eens uitgevoerd in compatibiliteits modus?
 
Hier wat gegevens. Het is dus een Vista. Ik heb het nog niet in de compatibiliteitsmodus uitgevoerd maar ik zal het zeker eens proberen.



Operating System: Windows Vista™ Home Basic (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.100608-0458)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: Hewlett-Packard
System Model: HP 530 Notebook PC
BIOS: KBC Version 82.15
Processor: Intel(R) Core(TM) Duo CPU T2700 @ 2.33GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
Memory: 1014MB RAM
Page File: 993MB used, 1300MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 10
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 6.00.6001.18000 32bit Unicode
 
In compatibiliteitsmodus werkt het spel ook niet. De minimum systeemvereisten zal ik hier ook maar eens neerposten

Windows 2000/PRO/XP/VISTA
1.5 Ghz
256 MB Ram
Geluidskaart met DirectX9 ondersteuning
Grafische kaart 3D 64 MB ,TNL ondersteuning

Het spel werkt eigenlijk wel alleen als ik een race wil spelen of bekijken blokkeert hij of keert hij terug naar het bureaublad. Daarom dacht ik dat het niet aan de pc zelf gelegen was maar aan die fout in het spel.Misschien installeer ik hem straks eens op een Windows XP om te kijken of daar iets verandert:)

Edit: Na eerst de demo van het spel op mijn andere computer met Windows XP te installeren(dan eens uittesten en toen werkte de demo al) Daarna het spel zelf installeren werkte het uiteindelijk wel.Op de één of andere manier hangt de demo samen met het spel want de personages die gebruikt worden op de demo(die dus niet opgeslagen worden)worden opgeslagen op de volledige versie dus laat ik die demo nu wel staan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan