host-bestand probleem op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefkee1988

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
hey ik zit met een probleem ik kan met niet aanmelden op msn omda er problemen zijn met het hostbestand ik heb de ganse dag op msn gezeten en nu geraak ik er niet meer op als ik me probeer aan te melden zegt ndie kan gesprek met linda niet starten en dan stop die fout code is 8000306

iemand die me kan helpen fzo
men tijd staat goed geen enkel probleem heb ccleaner gestart en da helpt blijkbaar ook niet en het ook regsvr gedaan en da lukt ook niet :s

heb ik al gedaan ook geen succes en systeem herstel kan ik niet doen omda die stuk is fzo door een spyware ma die zijn nu weg dus en men firewal is het ook niet en men datum is ook goed

Typ de foutcode eens in op google, dan krijg je een hele bult met allemaal topics over deze foutmelding...

voor je gevonden:

Try this to disable autotuning:
- Click start, All Programs
- Accesories
- Right-click Command Prompt
- Click Run As Administrator
- Type the following: netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
- Press enter
- Restart your computer

je kunt ook kopiëren en plakken, is misschien makkelijker
succes...

Laatst bewerkt:
heb ik al gedaan helpt ook niet :s als ik da probeer zegt die kan gesprek met linda niet starten probeer later opnieuw en ja als ik na kijk wa het probleem is het zijn het men host bestanden

hmmm, heb dat ook eens gehad, toen kon ik dat oplossen maar weet niet meer hoe...
kreeg op een gegeven moment de vraag of Messenger het hostfile moest opruimen, heb ik ja gezegd en toen deed hij het weer.

heb ik al gedaan ook geen succes en systeem herstel kan ik niet doen omda die stuk is fzo door een spyware ma die zijn nu weg dus en men firewal is het ook niet en men datum is ook goed

Mischien is de infectie tog nog deels aanwezig, ook al denk je van niet doe onderstaande dingetjes even (mischien is dit wel de oplossing van de Host-Bestand melding)

Doe alleen stap 1 bij de eerste link, hierna kan je naar link 2 gaan (hijack)

link 1 http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=374154

link 2: http://www.nucia.nl/forum/showpost.p...81&postcount=3

da heb ik dus ook al gedaan maar da helpt ook nie veel nu heb ik een vervang email gemaakt tot ik het ander probleem kan oplosse ik kan met andere adresse online maar niet met de mijne :s

ok probleem opgelost
he he hoe ik het gedaan heb weet ik nie :p

malware bytes heb ik al op men pc staan en men pc is clean niks van spyware

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan