hosten bij warcraft 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
heey allemaal
ik heb warcraft 3 en daar kanje ook een game hosten maar als ik een game host komt er niemand want ze kunnen er nie inkomen... weet iemand wat ik hier aan moet doen

nog ff wat info
kheb windows XP
en een router...

Rarevent:cool:

rarevent zei:
okee kzal ut us ff proberen zo
En nu in het nederlands zodat ik het ook kan begrijpen.

Heb je ook datgene wat er onder advanced networking stond? Je bent die poorten toch gaan openen in de configuratiepagina van je router? Van welk merk is je router?

kheb die poort nummer in dat ene gezet van mijn router maar ik kan nog steeds niet hosten!

Zijn er mensen waarvan je weet dat deze willen connecten maar niet kunnen? Want als ik de links zo zie worden er wel degelijk de juiste tips gegeven.
hij zal het is uit proberen
En het is nog steeds "eens" ;)
En let even op de firewall in dit geval, die staat 'zeker weten' uit?

ik zal het zometeen nog een keer proberen en ja ik had firewall uit en dan geef ik jou wel het antwoord of ik nou kan hosten of niet

ik heb het geprobeerd ik had mijn firewall ik host een game maar na 10 minuten is er nog niemand!!

vraag je wel aan iemand of die komt ander komen ze mischien niet omdat je ping hoor is (reactiesnelheid ms)

nee kheb niet iemand gevraagd maar na tien minuten hoort er echt wel iemand te komen...

okee ik heb een vriend gevraagd om te joinen maar hij kom mijn game niet joinen!!:(

beste rave mede battlenetter

ik weet niet of het opgelost is maar ik zal ff ;-p reageren.

1 portforwarden in je router ---> standaard port is 6112, dus je eigen statische ip adres van je computer dan tcp en udp dan port 6112. Dit ook met port 4000 doen.
2 windows firewall: niet alleen warcraft 3 aanvinken als uitzondering op maar ook bij uitzonderingen ---> poorten dezelfde ports opgeven ---> dus 6112 udp en tcp, en 4000

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan