hosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ingeborg 1

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2001
Heeft iemand ervaring met het hosten bij helder hosting

het is nogal goedkoop,

maar is het ook goed???:love:

nooit van gehoord.

Uit ervaring weet ik dat veél webhosters met enorm lage prijzen slecht waren, toch zie ik ze steeds beter worden. Ikzelf doe ook aan budget hosting en kan je verzekeren dat niet ALLE budget hosters slecht zijn (hangt af van de mensen zelf)

Kijk eens op
http://www.hostingvisie.nl
http://www.webhosters.nl

voor een goed overzicht

Helaas, webhosters op helpmij mogen geen commerciele activiteiten vertonen :rolleyes:

Ik ga het toch gewoon proberen, het is een jong bedrijf dus waarom zou het niet goed zijn,

in ieder geval bedankt

:D

ja ik ga het ook gewoon proberen.:p
maar ik vind het wel erg goedkoop. het is haast te weining om waar te zijn:confused:

tip, kijk verder dan je neus lang is. Er zijn ENORM veel van dit soort hosters..

Ja dat zie wel op internet maar wat zou er dan niet goed moeten zijn met een goedkoop hosting bedrijf???

Het is voor mij wel belangrijk want het is voor een zakelijke site , die ook veel bekeken wordt

en dat moet wel goed zijn

Het gebeurd maar al te vaak (ik zal geen namen noemen van bedrijven) dat 'plotseling' de server offline gaat. Het bedrijf is dan (door een krap winst percentage) afhankelijk van een derde bedrijf om alles op te lossen. Hoe snel dit gaat hangt af van hoeveel er betaald word, u snapt het al - weinig.

Ik zou toch kiezen (als het zakelijk is al helemaal) voor een groter bedrijf. In dit geval is het enorm belangrijk dat uw site, uw visitekaartje, online is om klanten te trekken.

Trouwens, ze zijn niet allemaal slecht hoor. Er zijn meerdere Budget Webhosters die toch vrij goede resultaten boeken!

Ik wil je er wel mee helpen, ben al vrij lang actief in deze 'wereld' en kan wel eens wat persoonlijke informatie verstrekken. Neem hiervoor maar contact op via pb/mail of zo.

ik ben net begonnen met helder hosting en ik vind het tot nu toe super goed. voor maar 6 euro per maand + gratis domein naam.
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan