hoster voor 2 sites

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Ik zoek een webhost die voldoet aan mijn eisen:
-hij moet makkelijk in het gebruik zijn
-mappen of zip files kunnen uploaden(bij zip moet ie ehm ook kunnen omzetten)
-minstens 100 mb ruimte
-minstens 5gb transfer
-php
-email service (e-mails vanop een site kunnen verzeden)
-1 nl domein (liefst ook nog 1 .be domein maar dat hoeft niet persé dat mag dan ookk wel een subdomein zijn die ik dan ga linken naar tk ofzo).
-er moeten 2 sites op kunnen.

ik had gedacht aan www.byethost.com maar ik snap het systeem niet als je betaald hebt want krijg je dan 50 domeinnamen en je kan de extensie zelf invullen :S?

(ow en nog een klein dingetje misschien liefst ook een niet goed geld terug garantie maar dat moet niet speciaal)

av thx!

is be gratis en nl kost geld?
dat zou mooi zijn want iemand uit nederland gaat hem voor me betalen zolang hij er ook maar een site op zet, en voor de rest ziet het er goed uit maar ik zie in die demo niet staan hoe je files upload. gaat dat via een map en kan je er meerdere sites op hosten dus

vb. the-atomics.be
compusystems-emmen.nl
als dit gaat word het deze

en wat is het verschil tussen die 1.25 en de 4.90, alleen de hoeveelheid schijfruimte?

Het verschil tussen de verschillende aanbiedingen is alleen de webruimte.

Je kunt via FTP uploaden of met een tooltje dat alleen maar de gebruiken is met IE.
Zelf gebruik ik altijd een FTP.

(ik weet trouwens niet of je er meerdere domeinen op kan hangen, ik gebruik alleen maar 1 en waarvoor ik hem gebruik is het goed)

Je kunt via de site ondersteuning krijgen, ook chat ondersteuning, dit zonder dat je er webspace hebt, zal even zoeken waar je dat kunt krijgen

gevonden, hier kan je chaten met one.com het is alleen wel op dit moment in het engels

Laatst bewerkt:
als je subdomeinen hebt zou je dan willen proberen om er nog een site bij te zetten?
normaal gaat dat via adon domeinen

Ik heb geen subdomein je kunt het makkelijkste denk ik eventjes chatten met one.com
(zit aan de rechterkant als je een foutmelding krijgt (LIVE HELP)

he jammer je kan maar 1 site opzetten, dus dat word em niet...
nog iemand?

je kan de sites wel in andere mappen plaatsen, bedenk ik me alleen ik weet niet of je dan een 2de domein kan koppelen aan die map. (niet zo`n held in dat :P)

Verder jammer dat het niets is Succes met zoeken naar een goede domein host

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan