zeromaster
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2009
Hallo allemaal,
Voor persoonlijke leerdoelen wil ik mijn website(s) hosten op mijn dedicated server.
Inmiddels heb ik WAMP al geïnstalleerd en kan ik vanaf een externe computer bij mijn WAMP website.
Externe computer access gegeven door (Apache 2.4.9):
onlineoffline tag - don't remove
Require all granted
Het probleem waar ik nu tegen aan loop is alleen dat ik op mijn externe computer maar bij één van mijn websites kan.
Voorbeeld:
3 virtualhost sites aangemaakt, site1, site2, site3.
Site1 kan op mijn local computer bereikt worden via Site1.nl
Site2 kan op mijn local computer bereikt worden via Site2.nl
Site3 kan op mijn local computer bereikt worden via Site3.nl
Als ik op mijn externe computer mijn WAMP computer probeer te bereiken (dmv. het intypen van mijn IP adres) krijg ik alleen Site1 te zien.
Hoe kan ik een index van de 3 sites, of een andere mogelijkheid creëren om alle sites te zien?
Voor persoonlijke leerdoelen wil ik mijn website(s) hosten op mijn dedicated server.
Inmiddels heb ik WAMP al geïnstalleerd en kan ik vanaf een externe computer bij mijn WAMP website.
Externe computer access gegeven door (Apache 2.4.9):
onlineoffline tag - don't remove
Require all granted
Het probleem waar ik nu tegen aan loop is alleen dat ik op mijn externe computer maar bij één van mijn websites kan.
Voorbeeld:
3 virtualhost sites aangemaakt, site1, site2, site3.
Site1 kan op mijn local computer bereikt worden via Site1.nl
Site2 kan op mijn local computer bereikt worden via Site2.nl
Site3 kan op mijn local computer bereikt worden via Site3.nl
Als ik op mijn externe computer mijn WAMP computer probeer te bereiken (dmv. het intypen van mijn IP adres) krijg ik alleen Site1 te zien.
Hoe kan ik een index van de 3 sites, of een andere mogelijkheid creëren om alle sites te zien?