Hosting vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bhuisman1992

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2013
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, voor een klant ben ik momenteel een WordPress website aan het bouwen middels een gekocht thema.
De website gaat een workshop reserverings module bevatten en een aantal informatie pagina's met daarop wat tekst en een aantal foto's.
Zodra de website is gelanceerd komt er over een paar weken een week aan met veel bezoekers, welgeteld zo'n 2500 tot 3000. In die week zullen zij zich gaan inschrijven voor een van de 70 workshops. Grote kans dat een groot deel van alle bezoekers meteen de website bezoekt zodra reserveren mogelijk is, oftewel het is enorm belangrijk dat de website er niet uit klapt. Nu heb ik veel klanten die maar weinig bezoekers hebben, daar gaat het dus nooit mis. Helaas weet ik niet veel van servers en hosting.. dus vandaar deze vraag.

Waar moet ik op letten? Waardoor kan een site eruit klappen? Ik heb een reselleraccount bij Neostrada.. ik kan dus de hoeveelheid dataverkeer toegestaan flink opschroeven naar zo'n 200gb. Daarbij heeft de server 1GB PHP Memory limit.. (weet niet of dit van belang is)!

Hopelijk kunnen jullie mij wat wijzer maken, ik wil namelijk geen flater slaan bij mijn klant!

Een site kan eruit klappen bij een enorm veel hits in korte tijd (in ergste gevallen TRAAG tot DOWN of een ERROR), een extreem geheugenverbruik (error), of overschreden bandbreedtte (error).
Met het resellerpakket die je hebt verwacht ik zeker geen problemen. 3000 bezoekers verdeeld over een één week of meer is peanuts.

Als ik jouw was zou ik je zeker geen zorgen maken! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan