Hosting? website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tosca007

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Ik heb allerlei onderwerpen nu doorgelezen en volgens mij kan ik het antwoord niet vinden, dus mag ik m'n vraag stellen. Mocht je toch kunnen verwijzen naar het antwoord dan hoor ik dit graag:thumb:.

Ik wil een bedrijfje starten en hiervoor een website aanmaken.

Ik heb geen html of andere schrijf kennis, voor m'n hobbie gebruik ik de site van come2me.nl hier mag je alleen niet je bedrijf promoten en het ziet er ook niet uit om mijn bedrijfsnaam.come2me.nl te zetten

dus ik wil een .nl naam of .eu ofzo

vraag 1 waar moet ik de naam aanvragen? wat kost me dit
Kan ik als leek hier ook informatie opzetten of moet ik dit laten doen?

Het hoeft natuurlijk niet allemaal gratis maar ik wil er ook niet te veel kosten aan maken, dus hulp van kenners is gewenst.

doel is informatie plaatsen zo'n 8 paginas ofzo
doel is een link kunnen plaatsen zodat mensen zich kunnen aanmelden via de email

en dat is het geloof ik al
heb geen idee hoeveel mb's streamers etc dus nodig zijn.

Alvast bedankt voor je reactie!
Tosca

Info

Ik gebruik Argeweb voor hosting. Hier kost een .nl domein en een hosting server volgensmij 8,95 per maand.

www.argeweb.nl

Om een site te bouwen, gebruik je Frontpage. Dit is een programma van microsoft, en het zit volgensmij bij Office 2003. Als je dit niet hebt moet je het maar downloaden met torrent ofzo.

Frontpage is niet zo ingewikkeld, maar toch zou ik er een boek van halen bij de bibliotheek ofzo en dat doornemen, dan weet je hoe je een site moet maken en hem op het internet moet zetten.

www.strato.nl goed, goedkoop een webbuilder is aanwezig.
domain naam is gratis....en ga voor powerweb

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen waarom de Powerweb en niet de Easyweb?
Omdat ik wil overstappen en ook bij deze uitkwam (mede vanwege de sitebuilder die ze hebben) maar nog niet helemaal weet of ik deze wel neem, want er zijn er genoeg dus en DiedB had ook wel een goede tip, vraag ik mij dat dus af.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties ik kom stap voor stap verder

aangezien ik geen html of andere taal ken is een site met een sitebuilder toch wel noodzakelijk anders komt het er vast niet van.:)

Dus ben nu aan het shoppen voor een leverancier die niet te veel kost met builder en dan kan ik aan de slag.

ik heb er nog een paar gevonden die niet te duur zijn en met een sitebuilder
http://www.yourhosting.nl/ en http://www.webreus.nl/

Bedankt alvast voor de tips

Webreus is een goede keus

Hoi,

Zelf zit ik ook bij webreus!
Ik vind het een erg goede host.
Ik gebruik de sitebuilder niet.
Ik maak gewoon mijn site op mijn eigen pc.
Mocht je willen weten wat andere mensen vinden van webreus.
Hier staan de berichten: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=2038
Het meerendeel van de berichten is erg te vreden over webreus.
Daarom ben ik ook bij webreus gegaan! :)

Zelf zit ik bij one.com en deze is ook zeer goed en goedkoop.
Ik heb het duurste abbonement (iets van 5 euro per maand), maar goedkopere abbonementen verschillen alleen kwa schrijfruimte, en die zijn onlangs flink verhoogd.

@chandirika zou je willen stoppen met het kicken van oude topic en het gratis reclame maken van een website waar jij waarschijnlijk een stuiver aan verdient.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan