Ik heb allerlei onderwerpen nu doorgelezen en volgens mij kan ik het antwoord niet vinden, dus mag ik m'n vraag stellen. Mocht je toch kunnen verwijzen naar het antwoord dan hoor ik dit graag:thumb:.
Ik wil een bedrijfje starten en hiervoor een website aanmaken.
Ik heb geen html of andere schrijf kennis, voor m'n hobbie gebruik ik de site van come2me.nl hier mag je alleen niet je bedrijf promoten en het ziet er ook niet uit om mijn bedrijfsnaam.come2me.nl te zetten
dus ik wil een .nl naam of .eu ofzo
vraag 1 waar moet ik de naam aanvragen? wat kost me dit
Kan ik als leek hier ook informatie opzetten of moet ik dit laten doen?
Het hoeft natuurlijk niet allemaal gratis maar ik wil er ook niet te veel kosten aan maken, dus hulp van kenners is gewenst.
doel is informatie plaatsen zo'n 8 paginas ofzo
doel is een link kunnen plaatsen zodat mensen zich kunnen aanmelden via de email
en dat is het geloof ik al
heb geen idee hoeveel mb's streamers etc dus nodig zijn.
Alvast bedankt voor je reactie!
Tosca
Ik wil een bedrijfje starten en hiervoor een website aanmaken.
Ik heb geen html of andere schrijf kennis, voor m'n hobbie gebruik ik de site van come2me.nl hier mag je alleen niet je bedrijf promoten en het ziet er ook niet uit om mijn bedrijfsnaam.come2me.nl te zetten
dus ik wil een .nl naam of .eu ofzo
vraag 1 waar moet ik de naam aanvragen? wat kost me dit
Kan ik als leek hier ook informatie opzetten of moet ik dit laten doen?
Het hoeft natuurlijk niet allemaal gratis maar ik wil er ook niet te veel kosten aan maken, dus hulp van kenners is gewenst.
doel is informatie plaatsen zo'n 8 paginas ofzo
doel is een link kunnen plaatsen zodat mensen zich kunnen aanmelden via de email
en dat is het geloof ik al
heb geen idee hoeveel mb's streamers etc dus nodig zijn.
Alvast bedankt voor je reactie!
Tosca