Hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC-user

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Een concrete vraag, ik hoef dus geen ervaringen van mensen over hosters die dit niet bieden:

Weet je misschien een hoster die voldoet aan:
Biedt minstens 300mb, met meer dan 20gb trafic/of onbeperkt
POP3 onbeperkt
Betrouwbaar, snelle servers en verbinding
Niet duurder dan €15,- per maand excl. BTW en domeinnaam

Zo ja, wat is jouw ervaring met die hoster?

Geplaatst door PC-user
snelle servers en verbinding
Ik neem aan dat het dat om een hoster moet gaan met de server in nederland? (snelle ---> verbinding)

20 Gb dataverkeer (onbeperkt bestaat niet) voor die prijs: dan kom je uit bij budgethosters (wat niet wil zeggen dat dat deze onbetrouwbaar maakt). Ik weet alleen niet of je deze gaat vinden met servers in NL. Een resell accountje zal nog wel iets goedkoper uitvallen, maar 15 euro's gaat niet gehaald worden denk ik.

Schroef je budget iets omhoog (of verlaag je wensen iets ;) ), dan maak je meer kans.

€18,- dan...........is er dan wel iets? Iets opschroeven betekent hoop ik niet +€10,- ofzo.....:confused:

Mag ik vragen waarom je zoveel dataverkeer nodig hebt?

Mijn ervaring is dat de meeste sites maar een kwart van het toegestane dataverkeer trekken

Geplaatst door PC-user
filmpjes, muziek enzo....dat wil wel flink bandwidth vreten
Klopt. Maar dat is ook weer afhankelijk van je bezoekersaantallen. Heb je nu al iets online staan?

ja, 100 bezoekers per dag op een simpele .tk met een bagger lay-out enzo.

Geplaatst door PC-user
ja, 100 bezoekers per dag op een simpele .tk met een bagger lay-out enzo.
Zou je de link eens hier kunnnen plaatsen? Indien het tegen de huisregels ingaat, kan je me ook mailen: info-at-phpbbhost.nl

Ik heb eens wat rondgezocht voor je:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=39325
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=39112
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=38733

Ik laat even de betrouwbaarheid, uptime etc in het midden, daar zou je zelf even het een en ander moeten zoeken.

Hoeveel dataverkeer trek je nu ongeveer? Hoe kom je eigenlijk op die 20 GB uit (prognose oid?)

20gb is een prognose inderdaad.

www.omgers.tk (1 opmerking, het is niet mijn site, dus verklaar me svp niet voor gek. Ik ben door de huidige webmaster gevraagd om te gaan helpen) De site heeft achter het login gedeelte ongeveer nog 2x de hoeveelheid bestanden zitten als dat er openbaar beschikbaar zijn. Er zijn grootse plannen met die site volgens mij..........:cool:

Geplaatst door PC-user
Er zijn grootse plannen met die site volgens mij
Ik merkte eerder al dit op:
Mijn ervaring is dat de meeste sites maar een kwart van het toegestane dataverkeer trekken
Dit komt omdat mensen vaak zeer ambitieuze plannen hebben, die uiteindelijk niet uitkomen door tijd/enthousiasme /energie-gebrek (ik zeg niet dat dit ook zo zou zijn in jouw geval.

De bezoekersaantallen die je noemde kloppen niet, dat wil zeggen: het gaat niet om unieke bezoekers. (Nedstat)

Heb je geen uitgebreide statistieken waarop wel je unieke bezoekers aantal te zien valt?

Nouw dan zijn jullie nog niet op de hoogte van hositng providers :D

Pakket: XL ( € 7,50 P/M )

2000MB Webruimte

- FUP Dataverkeer*

- Perl en PHP4

- 5 MySQL databases

- Onbeperkte POP3 mail-boxen

- Onbeperkte E-mail aliassen

- Onbeperkte Autoresponders

- Onbeperkte mailinglists

- Onbeperkte FTP accounts

- Webmail

- Website Statistieken

- Gratis Gebruik DNS server

http://www.pcextreme.nl

pc extreme accepteert helaas geen nieuwe aanmeldingen meer. Ik had die site al gevonden, daarom vroeg ik hier naar alternatieven

Geplaatst door XxStefkuHxX
Nouw dan zijn jullie nog niet op de hoogte van hositng providers :D
Je bedoelt: jij bent een echte nederlander en leest heel matig, want achter - FUP Dataverkeer* stond niet voor niets een sterretje ;)

En vervolgens wordt nergens op die site uitgelegd wat fair use is :rolleyes: Met andere woorden: je weet niet waar je aan toe bent :rolleyes:

Ook op het forum is het niet duidelijk: http://www.pcextreme.nl/forum/viewtopic.php?t=280&

Laatst bewerkt:
Het is wel grappig dat je het blijft proberen, alleen wil je dan wel iets meer moeite doen om wat zaakjes uit te zoeken? Ik kan je honderden hosts opgeven die het gevraagde leveren tegen een goedkopere prijs dan de TS vraagt, maar.........Dan hebben we het over US-hosts. Uwhost is een host met servers in de USA ;)

Lees hun faq maar eens, en ga dan eens googlen naar de door hun genoemde namen van datacenters.

mag ik nog ff toevoegen aan dat pcextreme...
ik heb hem zelf ook overwogen om te testen, kwam er achter dat dit bedrijfje gerunt wordt door een 16-jarige ...
@ ftef: de algemene voorwaarden als eens bestudeerd ?
PCextreme is niet verantwoordelijk voor enig dataverlies op alle services waar u gebruik van maakt.
PCextreme is niet verantwoordelijk voor enig misgelopen inkomsten of geleden schade.
Wanneer een order verzonden wordt behouden, gaat U automatisch akkoord met onze voorwaarden en met elke andere voorwaarde welke wij maken.
Wij behouden ons het recht om deze voorwaarden te wijzigen op elk moment en onder elke omstandigheden.
niet écht lekkere voorwaarden ...
verder is er ook al heel wat over gediscusseerd op webhostingtalk.nl => hier
magoed :) ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan