hosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterhc

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Mijn zwager heeft een domeinnaam geregistreerd. Hoe kan ik deze nu bij een web host laten draaien? De website is al klaar, nu nog online.

Gewoon een hostingpakket nemen ergens en de site uploaden

Ik kom er net achetr dat de domein naam is geregistreerd via plesk. Maar hoe ga ik nu verder? Heb ik dan geen wachtwoorde/inloggegevens nodig?
Dit is mijn eerste keer dat ik zo iets doe, dus alle hulp is welkom.

Ligt eraan wat er gekocht is....

Alleen registratie van een domeinnaam? Dan heb je geen inlog gegevens nodig, want er valt niets in te loggen

Geen idee. Zal ik navragen. Wat als hij alleen de naam heeft geregistreerd, kan ik die dan bij elke host gebruiken?

Ligt eraan wat er gekocht is....

Alleen registratie van een domeinnaam? Dan heb je geen inlog gegevens nodig, want er valt niets in te loggen

Dat is niet helemaal waar, je hebt inloggegevens nodig om op Plesk te kunnen inloggen.
Deze heb je bij de domeinnaam gekregen als het goed is.

Via de provider waar je de naam geregistreerd hebt, kun je ongetwijfeld een hosting pakket erbij nemen. Bij een andere provider kan dit ook, via Plesk kun je de DNS gegevens van je domeinnaam wijzigen, zodat deze verwijzen naar de andere provider.
Als je hier geen ervaring mee hebt, zou ik een hostingpakket nemen bij dezelfde provider als de domeinnaam, dan kun je hun supportlijn bellen als je er niet uit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan