hostingbedrijf met meerdere websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een goed hostingbedrijf. Daarmee bedoel ik (voor mij):

- Goede hulp en betrouwbaar (ben nl. een nitwit op gebied van websites... ben blij dat ik er eentje heb ;) )
- ruimte
- meerdere sites mogelijk (met verschillende inhoud) én meerdere verwijzende sites (verschillende domeinen, zelfde site)
- webmailmogelijkheid (voor één van de domeinen)
- snelheid/uptime

(ook in deze volgorde). Ik word tureluurs van alle vergelijkingen, en elke site die ik open brengt minstens 10 nieuwe hostingbedrijven. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik kan er niet teveel geld aan spenderen, maar als ik in totaal (inclusief zo'n 8-10 domeinnamen) voor 100 euro klaar ben, ben ik blij.

Wie oh wie kan mij helpen?

Zelf vond ik: Versio en wickedway wel interessant, ook qua prijzen, maar ik zie erg wisselende reviews.... Als jullie nog anderen kennen?

Ik zat altijd bij Strato maar sinds kort host ik bij www.sohosted.nl

Een wereld van verschil. Alles loopt perfect en de klantenservice is fantastisch.

Ik raad je deze jongens zeker aan !!

Ook mijn nieuwe site gaat daar zeker gehost worden.

Dank voor je tip, maar het lijkt mij dat sohosted - in verhouding - errug duur is. Een domeinnaam registreren is 14 euro (!! --> gemiddeld ergens anders veel goedkoper. ). het hostingpakket is redelijk geprijst. Maar ik wordt uit de info op de site niet wijs of ik nu meerdere domeinnamen kan gebruiken (zowel als meer domeinen verschillende info, of meer domeinen naar elkaar verwijzen) .

Ik kan ook niet zien of ik de domeinnamen daar moet afnemen, of dat ik bijv. ergens anders de domeinen kan registreren en dan de hosting daar kan laten plaatsvinden. Ik kan er eens een mail aan wagen natuurlijk... (maar dit bedoel ik dus met onduidelijke en "halve" informatie).

Tnx voor het meedenken in ieder geval!

Stuur even een mailtje inderdaad.

14,- per jaar is toch niet veel !?

voor een domeinregistratie is dat veel. Gemiddeld ligt dat rond de 5 euro.. (sommige 4, sommige 7, maar eigenlijk nooit 14).

Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt. :) dank voor alle hulp! :thumb:

14,- per jaar is toch niet veel !?
Voor een NL domein is het behoorlijk veel, ik betaal ongeveer een derde van dat bedrag per jaar (Versio).

@margriet1971, dat de hosting mij sohosted relatief duur is komt denk ik omdat hun servers op windows draaien, ipv LInux. Waar heb je uiteindelijk voor gekozen?

Uiteindelijk gekozen voor Wickedway. Alle mogelijkheden voor redelijke prijs! En ook de service is prima (directe chat mogelijkheid, zelfs op zondag!). ;)

Uiteindelijk bleek goedkoop duurkoop. Wickedway was erg goed, totdat ze nu ernstige problemen hebben met hun content en hebben ze door fishingsites de bedrijfsvoering moeten staken. Hoewel Sohosted dan nog steeds prijzig is, heb ik nu wel een mail gestuurd naar ze met het verzoek de verhuizing te begeleiden (als dat lukt).

Zucht.... Jammer ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan