Hostproces voor Windows-services werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdebruin86

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2009
Ik heb sinds een viertal dagen problemen met mijn PC. Er werd vanalles geroepen, virus, services niet correct etc etc... Een systeemherstel heeft die problemen echter opgelost nu.

Nu doet zich een nieuwe probleem voor. Nadat ik het systeemherstel heb laten draaien krijg ik de melding: Hostproces voor Windows-services werkt niet meer

Al mijn vensters en werkbalken worden ook weergegeven in Windows '98 stijl...

Wat gaat er mis?! Ik heb de site van windows al geraadpleegd: http://support.microsoft.com/kb/940520/nl, geen resultaat...
Op andere forums de problemen de fout ook nog niet gevonden...

Wie helpt mij ?!

Je zou eventueel nog wat verder kunnen googelen of je zou eens een hijackthislogje op het nucia forum kunnen posten(uitleg en dergelijke vind je daar wel)

(Het zou ook handig zijn als je op 1 topic verder zou gaan)
Als dit was om men hulp te vermijden, dan zeg je me dat maar gewoon en dan trek ik me wel terug uit jouw topics...

Je hulp wordt je gewaardeerd :thumb:

*Maar op welke topic moet ik m plaatsen... Ik kon m moeilijk onder brengen...
*En hoe maak ik zo'n logje?

Wel, als je nog verder wilt gaan kan je gewoon op dit topic verder blijven posten maar ik zou je beter doorverwijzen naar het nucia forum denk ik

Daar staat ook uitgelegd hoe je zo'n logje moet aanmaken :thumb:
Aangezien we op dit forum deze logjes niet meer mogen bekijken/plaatsen moet ik je dus wel doorverwijzen naar dat forum.

Veel succes ermee en als ze er daar ook niet uitkomen, dan geef je hier nog maar even een reactie ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan