Iedere keer als ik mijn computer opstart krijg ik de foutmelding "Hostproces werkt niet meer etc... Oplossing zoeken? enz....". Na een tijdje (Binnen een minuut) krijg ik dan een blauw scherm. Ik heb windows vista. Als ik de computer opstart krijg ik eerst een wit scherm. Dan doe ik ctrl+alt+del, nieuwe taak -> explorer.exe (Hij start hem niet meer zelf op...), en daarna krijg ik die foutmelding.
Doordat hij zo snel een blauw scherm geeft, kan ik dus niets buiten Veilige Modus doen.
Me blauwe scherm geeft de error code: STOP: 0x0000008E (0xc0000005, 0x8EA71B75, A6191654, 00000000)
[De middelste 2 hiervan blijken te verschillen].
Ik heb deze al gegoogled en alles wat ik vond geprobeerd, maar niets werkte, waaronder ten minste 10 scans die ik heb laten lopen.
Wat kan ik hier aan doen? Als je meer moet weten, vraag je maar.
PS: Ik weet niet of dit eigenlijk wel spyware is en of dit dan dus in de juiste sectie staat.
Doordat hij zo snel een blauw scherm geeft, kan ik dus niets buiten Veilige Modus doen.
Me blauwe scherm geeft de error code: STOP: 0x0000008E (0xc0000005, 0x8EA71B75, A6191654, 00000000)
[De middelste 2 hiervan blijken te verschillen].
Ik heb deze al gegoogled en alles wat ik vond geprobeerd, maar niets werkte, waaronder ten minste 10 scans die ik heb laten lopen.
Wat kan ik hier aan doen? Als je meer moet weten, vraag je maar.
PS: Ik weet niet of dit eigenlijk wel spyware is en of dit dan dus in de juiste sectie staat.
Laatst bewerkt: