Hosts files en invoeren van zoekbalken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob Schurkjens

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2002
Twee hardnekkige problemen probeer ik al een tijdje op te lossen.

In Firefox (en Explorer) heb ik een probleem wanneer ik op bijvoorbeeld http://search.ebay.nl/ een zoekterm invul. Als ik in het bovenste venster bijvoorbeeld koffiepot in tik krijg ik het volgende:

In venster 1: ko
In venster 2: ffiepot

Dit probleem heb ik met meer sites met een soortgelijke indeling. Ook sites waar je een venster hebt voor gebruikersnaam + wachtwoord gebeurt dit irritante verspringen.

Probleem 2:

Ik gebruik HostsMan (i.c.m. XP) om troep te weren. Werkt geweldig maar geeft wel problemen. Sites als www.ns.nl gebruiken verwijzingen naar nl.sitestat.com/... Omdat in de hosts files sitestat is opgenomen werkt de NS-site niet meer goed. Als je vervolgens nl.sitestat.com en sitestat.com verwijdert en de hosts file opnieuw bewaart en je cache leegt is het probleem niet opgelost. Ik heb met de zoekfunctie van XP mijn Hosts-file al opgezocht en nageplozen maar kan genoemde adressen niet meer vinden. Toch blijven ze geblokkeerd. Heeft iemand idee hoe dit is op te lossen? Bedankt!

Je geeft zelf al aan dat het programma HostsMan waarschijnlijk de boosdoener is. Zelf ken ik het programma niet en kan daar dus geen oordeel over vellen. Verwijder HostsMan eens en kijk dan of de problemen zich blijven voordoen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan