hot keys compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
3
heb mijn laptop geformatteert en nu werken mijn hotkeys niet daar bedoel ik mee er is een fn knop en op f1 en f2 kan ik dan de helderheid instellen van de laptop als deze op batterij werkt.heb alle drivers geinstalleerd maar niets helpt,de rest van het toetsenbord werkt normaal.de laptop is een compaq nx9010


groeten marc
 
Heb je ook de software voor de hotkeys geinstalleerd. Zoniet je kan deze downloaden bij www.hp.nl en dan drives & support
 
heb op de site al geweest en de drivers gedownload,maar welke software moet ik dan downloaden zie het niet staan op de site


groeten marc
 
Ik heb ook een comp(r)aq notebook/laptop.
Volgens mij had ik na het formatteren ook zoiets.
Ik heb gewoon de cd-rom met drivers er weer ingedaan en de mogelijke drivers opnieuw geinstalleerd.
Toen deed ie het weer perfect!
 
dat had ik allemaal al gedaan zonder resultaat,op een engelstalige site heb ik de oplossing gevonden en zal ze hier mededelen:windows afsluiten,baterij eruitdoen een naaldje nemen en de laptop omdraaien en gewoon resetten(bij de compaq nx 9010 is er hier een klein gaatje voor voorzien)terug op starten en alles zou terug normaal moeten werken.zweet,bloed en tranen heeft dit gekost maar het werkt nu.hoop dat anderen met het zelfde probleem hier ook mee geholpen zijn.
bedankt in ieder geval voor jullie hulp.

groeten marc
 
Bedankt
ik heb een presario 2500
ook een reset knopje onder.
Ik zal het onthouden!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan