hotbar moet weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
498
Hoi,

Ik heb in mijn browser ineens een hotbar staan gele links allemaal etc hoop onzin bij elkaar kan het wel uitzetten bij beeld-werkbalken maar daarna staat hij er weer hoe krijg ik dat ding weg ? :(
 
Hotbar

Waarschijnlijk kun je hem gewoon deinstaleren.

Ga naar start configuratie instellingen configuratie scherm en dan naar software.
Als het goed is staat hij daar ook tussen als een geinstaleerd programma, via deze weg kun je hem dan ook weer deinstaleren.

Ga er op staan klik twee keer en er wordt gevraagd of hij verwijderd moet worden.

grtjs jjw
 
Of je gaat gewoon naar C:/program files en zoekt een map met die hotbar erin, en dan deleten. Helpt meestal bij mij ook wel. Als hij niet wil verwijderen omdat hij in gebruik is, moet je ctrl+alt+delete en dan processen en daar staat hij erges bij, die moet je dan eerst uitschakelen en dan opnieuw proberen te verwijderen
 
Geplaatst door Glacius
Of je gaat gewoon naar C:/program files en zoekt een map met die hotbar erin, en dan deleten. Helpt meestal bij mij ook wel. Als hij niet wil verwijderen omdat hij in gebruik is, moet je ctrl+alt+delete en dan processen en daar staat hij erges bij, die moet je dan eerst uitschakelen en dan opnieuw proberen te verwijderen

Grote schoonmaak houden met de door mij genoemde programma's is echt verstandiger hoor. Dan wordt meteen álle spywaretroep opgeruimd. Jouw methode laat nog een hoop rotzooi achter.
 
:) ad aware 6.0 gedaan en ben er meteen vanaf ik zag het niet als spyware maar dat was het dus wel..

bedankt : )
 
Het ergste is nog dat je internet supertraag word want als je weer naar de vorige pagina gaat dan bouwt hij alles weer opnieuw op.. en ik maar denken dat chello langzamer was geworden..:) nu loopt hij weer super!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan