Hotel applicatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kerkrade

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2011
Hallo,

Ik heb het idee om een programma te maken voor hotels voor reserveringen en kamers/gasten beheren. Is zoiets al opgedoken (heb al gegoogled, geen resultaat)? En zo ja, linkje? Ik zal in de loop van de week een ontwerp zonder functie online zetten.

Ik vulde alleen ''Hotel software'' in bij Google en 1ste hit was al meteen raak;
http://www.ezeefrontdesk.com/
Ik heb de software niet zelf getest dus ik weet niet of het iets is..

Links, staat een link voor 30 dagen trial.
Veel suc6 ermee!

Groeten,
Jasper

Ik zou graag eentje willen die met Visual Basic is gemaakt, soort tutorial.

*EDIT*

Ik wil t zelf maken, niet gebruiken...

Beter googlen. Er zijn voor zowat elk bedrijf, zeker hotels en restaurants, zat maatwerk applicaties te koop.

Mocht je je programma willen gaan verkopen, onderzoek dan eerst eens goed wat je aan je programma kunt toevoegen wat huidige software niet heeft. Kijk daarnaast ook hoe je aan je klanten denkt te komen. Veel hotels zijn namelijk onderdeel van een keten en word de software ook via de keten centraal ter beschikking gesteld.

Uiteraard is die software er al. Denk je dat al die hotels nog met een kladblokje werken.....

Is hele uitgebreide software en er valt veel meer onder dan reserveringen natuurlijk. Rekeningen van restaurants onder kamernummer en ga zo maar door. Verder moet er een betaal systeem aan gekoppeld zitten......en kan ik nog wel tientallen zaken verzinnen die geïntegreerd moeten zijn !!

Ik wil gewoon een simpele applicatie maken, voor mijn kinderen, die vaak hotel spelen en dan reserveren willen, maar dat kunnen ze niet en dus dacht ik dan maak ik het. Ik heb ze ook al een kassa gemaakt dus nu een hotelapplicatie.

Misschien had je dat even in je eerste bericht kunnen vermelden want nu zet je iedereen op het verkeerde been helaas ;-)

In dat geval.

Plattegrondje in Excel tekenen en iets met voorwaardelijke opmaak om de cellen (=kamers) een leuk kleurtje te geven al naar gelang de status (vrij, bezet, gereserveerd).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan