Hotel Giant werkt niet op Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantal4191

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
Hallo,

Ik heb zojuist het PC spel Hotel Giant gekocht en heb het nu een paar keer gespeeld maar elke keer na een tijdje gaat mijn laptop automatische uit nou moet ik iedere keer een systeem herstel doen want anders start mijn computer gewoon niet op, hij geeft dan telkens aan dat hij het spel niet op Vista kan spelen, hier snap ik niets van want achterop het CD hoesje staat dat hij het op Vista zou moeten doen, nou heb ik tussen neus en lippen door gehoord dat er een bepaald bestand is wat je zou moeten downloaden waardoor je dit probleem niet meer hebt maar ik kan dat dus niet vinden en vroeg mij af of er miss iemand is die hier wat over weet en mij kan helpen, Alvast bedankt !

Gr Chantal

Vetel eerst eens even of het hier gaat om hotel giant 1 of 2.

Ik neem aan dat het hier over de laatst-uitgekome gaat (hoewel ik daar ook niks van weet trouwens), maar ik denk dat je een patch moet downloaden. Waar je die kunt vinden weet ik zo niet, dan zullen we inderdaad eerst moeten weten welke het is.

Heb de Patch geprobeerd maar het probleem blijft komen, iemand anders nog tips ??

heeej,
ik zie dat jij ook een probleem hebt met hotel giant?
ik heb precies het zelfde probleem, heb je er al een oplossing voor gevonden?
ik snap er namelijk helemaal niks meer van wordt er wel gek van dat me laptop na 10 min spelen ongeveer weer uitgaat pffff...als je meer weet wil je het mij dan late weten??
spel heeft me wel 40 euro gekost en ik kan um geeneens spelen:S
groetjes

contacteer de makers van het spel anders eens over dit probleem...

Hallo,

Ik heb zojuist het PC spel Hotel Giant gekocht en heb het nu een paar keer gespeeld maar elke keer na een tijdje gaat mijn laptop automatische uit nou moet ik iedere keer een systeem herstel doen want anders start mijn computer gewoon niet op, hij geeft dan telkens aan dat hij het spel niet op Vista kan spelen, hier snap ik niets van want achterop het CD hoesje staat dat hij het op Vista zou moeten doen, nou heb ik tussen neus en lippen door gehoord dat er een bepaald bestand is wat je zou moeten downloaden waardoor je dit probleem niet meer hebt maar ik kan dat dus niet vinden en vroeg mij af of er miss iemand is die hier wat over weet en mij kan helpen, Alvast bedankt !

Gr Chantal

Hoi Chantal,
Ikzelf heb nog steeds de XP, maar "oude spellen" die goed draaiden op bv windows 98. en het niet doen op de XP die zet ik tijdelijk om via "Wizard Programmacompatibiliteit" ( alleen de spel draait dan op 98 )
Dit is een programma van windows zelf ( die al op je computer zit )die het mogenlijk maakt om je spel gewoon te spelen.
Ik ga dan naar start --->bureau accesoirres----> Wizard Programmacompatibiliteit.en de rest wijst zich vanzelf

Ik heb Hotel giant 2 ook en die draait perfect op XP
Dus misschien is het mogenlijk om het spel via deze manier het draaiend te krijgen.

Suc6

ps. ik speel zelfs zwaar verouderde spellen die zelfs bedoeld waren voor windows 95 op deze manier.:thumb:

ga naar je bureaublad pictogram van hotel giant, rechtermuisknop, eigenschappen en stel de compabiliteit in op windows xp en als je administrator bent ook aanvinken dat je het spel altijd wilt opstarten als administrator.

als dat niet werkt, wat voor laptop heb je dan? Ik kan me voorstellen dat het ding te warm wordt en maar op de 'noodstop' drukt en de pc afsluit waarna je systeemherstel moet doen..

Ik hoop dat je er iets mee kan.. veel sucses! :thumb:

Laatst bewerkt:
Hotel Tycoon Giant

Hallo allemaal, ik heb ook het spel Hotel Giant, die het niet doet natuurlijk, nu heb ik een Windows Vista, en andere Tycoon spellen zoals Rollercoaster Tycoon en Zoo Tycoon, die doen het prima. Nu heb ik van alles geprobeerd, zoals naar eigenschappen gaan, en compatibiliteit inschakelen voor windows 95/98/ME enz enz, maar die laptop van me laat zich niet bedotten, het probleem blijft terug komen, iemand nog een idee hoe ik dit op kan lossen? Mvg, Missy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan