"Hotel mode" Panasonic TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

collector

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Hallo,
Het lukt mij maar niet om mijn Panasonic TX 32LM70 in de Hotel mode te krijgen, ( d.m.v -/V knop boven op TV ingedrukt houden en 3xTV/AV toets op afstandbed), dit om te wijzigen dat TV gaat opstarten op HDMI kanaal.
Wat doe ik fout....pls help!

Laatst bewerkt:
je moet wel de -volume knop van de tv gebruiken,niet van de afstandbediening... ff voor de zekerheid

beiden bedankt voor de snelle reactie...maar het resultaat is nog nihil.....
1)heb TV aan staan
2) houdt -/V knop boven op de TV ingedrukt en
3)druk 3x gelijktijdig op TV/AV knop op afstandsbediening
maar geen resultaat

Laatst bewerkt:
ik heb toen ergens gelezen dat je heel snel achter elkaar 3x de AV knop in moest drukken

bij mij werkte het de eerste keer ook niet,bleek dat ik te langzaam drukte,misschien zit daar het probleem

....... maar ook dàt brengt mij niet in het hotel menu........... het typisch is dat mijn zoon ook 't zelfde model en type heeft en ook niet dat menu t op het beeldscherm krijg...raar hè?.....hij staat dus aan met beeld op AV1 kanaal dan die toets -/V ingedrukt gehouden die op bovenkant van TV zit en dan 3x die TV/AV knop op de afst.bed. snel achter elkaar ingedrukt ......maar er gebeurt helemaal niks......wel erg dom van mij maar ik geef het maar op.......in elk geval bedankt voor het meedenken!

:(

....... maar ook dàt brengt mij niet in het hotel menu........... het typisch is dat mijn zoon ook 't zelfde model en type heeft en ook niet dat menu t op het beeldscherm krijg...raar hè?.....hij staat dus aan met beeld op AV1 kanaal dan die toets -/V ingedrukt gehouden die op bovenkant van TV zit en dan 3x die TV/AV knop op de afst.bed. snel achter elkaar ingedrukt ......maar er gebeurt helemaal niks......wel erg dom van mij maar ik geef het maar op.......in elk geval bedankt voor het meedenken!

:(

Helemaal niet dom. Ga even terug naar de winkel en steek je licht daar eens op. Meld a.u.b. even terug hoe het dan verliep, leuk voor anderen met hetzelfde probleem. ;)

Terug gaan naar de winkel was inderdaad een optie,Manamana, alleen in dit geval niet ....gekocht bij de oosterburen !!
Dan maar voorlopig met de hand steeds omzetten, is dit typisch een panasonic "probleempje" of starten de andere merken ook niet direct in HDMI op?

Terug gaan naar de winkel was inderdaad een optie,Manamana, alleen in dit geval niet ....gekocht bij de oosterburen !!
Dan maar voorlopig met de hand steeds omzetten, is dit typisch een panasonic "probleempje" of starten de andere merken ook niet direct in HDMI op?

Heb je de Nederlandse handleiding al. Ik denk misschien dat het iets te maken heeft met analoog en digitaal ontvangst anders kan ik het ook niet verklaren.
http://www.gebruikershandleiding.com/Panasonic-TX-32LX70F/preview-handleiding-24084.html

Wellicht haal je hierbij je voordeel uit. En hoe zit het met je HDMI. Ik kan me herinneren dat je iets met je signaal kunt doen, omzetten of zo.
Afin lees hier de zin en onzin over alle kabels.
http://www.hdmi-kabel.be/

Is er bij Panasonic geen werelwijde dekking ongeacht waar je deze hebt gekocht.

teleurstellende reactie van PANASONIC;

Hiermee kunnen wij u niet van dienst zijn. De genoemde tv is niet voorzien van de optie om een voorkeursinput te selecteren en vast te zetten. U zult na het inschakelen van de tv handmatig de juiste ingang moeten kiezen.

Met vriendelijke groet,

Panasonic Info-Centre
Tel: +31 (0)73 640 28 02
Fax : +31 (0)73 640 26 35
E-mail: infocentre.nl@eu.panasonic.com
www.panasonic.nl
www.panasonic.be

teleurstellende reactie van PANASONIC;

Hiermee kunnen wij u niet van dienst zijn. De genoemde tv is niet voorzien van de optie om een voorkeursinput te selecteren en vast te zetten. U zult na het inschakelen van de tv handmatig de juiste ingang moeten kiezen.

Met vriendelijke groet,

Panasonic Info-Centre
Tel: +31 (0)73 640 28 02
Fax : +31 (0)73 640 26 35
E-mail: infocentre.nl@eu.panasonic.com
www.panasonic.nl
www.panasonic.be

Ik zou de klachtenlijn hanteren, wellicht kun je er iets meer druk op zetten. Maar ja dat is vaak vechten tegen windmolens. Inderdaad teleurstellend. Tja handmatig hoe doe je dat dan weer. Is de handleiding nog iets voor je geweest. :(

Handmatig naar hdmi dmv gekleurde tt toetsen en de originele handleiding was in ned.bijgevoegd.
Jammer maar voor mij geen panasonic meer door deze negatieve ervaring, toestel als zodanig is eigenlijk niks mis mee maar op deze vreselijk omslachtige manier naar HD tv te kijken is niet te doen.

vr.gr.

Handmatig naar hdmi dmv gekleurde tt toetsen en de originele handleiding was in ned.bijgevoegd.
Jammer maar voor mij geen panasonic meer door deze negatieve ervaring, toestel als zodanig is eigenlijk niks mis mee maar op deze vreselijk omslachtige manier naar HD tv te kijken is niet te doen.

vr.gr.

Jammer dat het niet gelukt is.

hoewel geen definitieve oplossing voor mijn probleem blijkbaar mogelijk is kan m.i. deze "thread", tenzij iemand alsnog "met het ei van columbus"op de proppen komt, dan maar als gesloten beschouwd worden. Allen bedankt voor reactie's.

hoewel geen definitieve oplossing voor mijn probleem blijkbaar mogelijk is kan m.i. deze "thread", tenzij iemand alsnog "met het ei van columbus"op de proppen komt, dan maar als gesloten beschouwd worden. Allen bedankt voor reactie's.

Eigenlijk vind ik dit niet normaal voor zo'n klasse toestel in mijn ogen moet er toch iets aan te doen zijn. Iets met fabrieksinstellingen, ressetten, HDMI aantal pins achterin de kabel is daar nog iets in te veranderen. :evil: Het zijn maar ideeen he. Jammer dat ik het verder ook niet weet. En we hebben je graag geholpen. ;)

http://www.hdmi-kabel.be/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan