Hotel Tycoon Giant

Status
Niet open voor verdere reacties.

missLJ35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2010
Berichten
3
Ik heb een Windows Vista, en zit met een Hotel Tycoon Giant spel dat het niet doet, nu heb ik van een meisje gehoord dat ik naar eigenschappen moet gaan en naar Compalibiliteit moet gaan om Windows Vista te laten denken dat het een XP of 95/98, ME, enz enz, is. Ik heb gedaan wat ze zei maar nog steeds houd het spel ermee op, iemand nog een idee hoe ik dit spel kan spelen zonder dat ie steeds uitvalt? Mijn laptop laat zich blijkbaar niet in de maling nemen... :( Groetjes Missy.
 
Welkom,

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om je vraag in die van iemand anders te stellen :)
 
sorry maar ik weet niet goed hoe het allemaal werkt, wilde alleen een vraag stellen..
 
Het compaliteitstrucje werkt alleen volledig in Windows Vista Ultimate, in de andere versies als Basic, Home-Premium en Enterprise is deze ook wel aanwezig, maar alleen de voornaamste gedeeltes, je kan er dus geen games op runnen die het in XP wel goed deden.

De uitgave van het spel is 2002, dus nogal verouderd :( Is er geen patch voor vista beschikbaar?
Ook kun je hem nog runnen als administrator, al is de kans klein dat hij het dan plotseling wel doet:p

Als geen van deze stappen voldoet of helpt, werkt hij waarschijnlijk niet met vista, sorry :<
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan