Hotlink protectie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik ervoor kan zorgen dat mensen geen plaatjes kunnen deeplinken e.d.?

Er snoepen op die manier wat mensen dataverkeer bij mij weg, en daar ben ik niet blij mee :mad:

Het heeft geloof ik iets te maken met mijn .htacess

Heb alles al afgezocht maar kan niet iets vinden wat ook daadwerkelijk werkt.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen...

:thumb: :love: :cool:

Groetjes Debby

Bedankt voor je reactie...

Heb het programma inmiddels gedownload maar snap er echt geen F*ck van! ':('

Heb je er zelf ooit mee gewerkt?

Als ik leecher.exe open kan ik verschillende dingen doen, maar kan er geen touw aan vast knoppen...

Want wat word er bedoeld met:
The adress should point to a page protected by the anti-leech JAVA protection.

Het lijkt wel of ik eerst een bepaalde code in mijn pagina's moet plaatsen... Hoop dat iemand mijn helderheid kan verschaffen....

:thumb:

Groetjes Debby

Geplaatst door @temptation
Hier staat een uitleg en een generator om een .htaccess file ann te maken.

MySearchbase

Ook die had ik al gevonden... Heb alle 4 de opties geprobeerd en de codes geplaatst in mijn .htaccess, maar zonder succes ':('

Groetjes Debby

Als ik mij niet vergis moet je host .htaccess ook ondersteunen. Misschien is dat het probleem?

Geplaatst door @temptation
Als ik mij niet vergis moet je host .htaccess ook ondersteunen. Misschien is dat het probleem?
De host ondersteunt dat wel (zie hier. In Cpanel zit een standaard optie, hotlinking genaamd.
Hotlink Protectie
Hotlink protectie geeft u de mogelijkheid plaatjes te beveiligen tegen "doorlinken".

Volgens de site van je host heb jij dat ook, dus dat moet makkelijk in te stellen zijn. Voer op die pagina de urls in van sites die mogen linken, druk op activate en klaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan