Hotmail accont

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Ik heb het mail programma incrediMail geinstalleerd (voor mijn standaard account)
Hierbij heb ik ook een hotmail account. (Het hotmail account heb ik ook toegevoegd), als ik mail krijg op mijn hotmail adres, komt dit in postvak in van mijn standaard account (ik moet toch een postvak in/uit hebben van hotmail ??).
En als ik een mail wil versturen kan ik niet aangeven met welke account ik dit wil doen (terwijl dit met andere mail programma's wel kan).

Wie weet wat ik hier aan kan doen.
 
mail

wij haden daar ook last van met increditmail en hebben hem daarom ook weer verwijdert en zijn we overgegaan op Outlook Expres.
 
Nee helaas niet, het prgramma is een leuk alternatief maar heeft niet alle functies zoals dat wel bij dergelijke prgrammas als Outlook en Express aanwezig is.
Incredible mail ia eigenlijk alleen maar gemaakt voor de niet zakelijke branche.
 
Ik ben nog even aan het prutesen geweest, maar Je kan incredimail wel laten kijken als er post bij hotmail is: Klik boven aan op het icoon geavanceerd... en hier op de desbetreffende account als er post is komt de postvak van hotmail naar voren met uiteraard je post.
Maar wil je een mail vezenden dan moet je eerst je hotmail account standaard maken bij je mailaccounten, het is allemaal wat omslachtig maar het wil wel.
 
Ik ben nog even aan het prutsen geweest, maar Je kan incredimail wel laten kijken als er post bij hotmail is: Klik boven aan op het icoon geavanceerd... en hier op de desbetreffende account als er post is komt de postvak van hotmail naar voren met uiteraard je post.
Maar wil je een mail vezenden dan moet je eerst je hotmail account standaard maken bij je mailaccounten, het is allemaal wat omslachtig maar het wil wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan