Hotmail account aanmaken in outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Hoe kan in mijn hotmail post ophalen via outlook, hoe maak ik de account aan?

1 ste link via google ,soms is nuttig eerst wat opzoek werk te doen ;)

Stap 1.
Start OE en ga naar menu 'Extra' en klik op optie 'accounts'

Stap 2.
Je ziet nu het kleine venster 'Internet accounts'. Klik rechts in dat schermpje op de knop 'toevoegen' en selecteer de optie 'e-mail'

Stap 3.
De wizard internet verbinding verschijnt.
Vul je naam in en klik op volgende. Vervolgens vul je jouw Hotmail adres in en klik op volgende.

Stap 4.
Het volgende venster laat de serverinstellingen zien. Je ziet dat het servertype en de naam Hotmail reeds is ingevuld. Je hoeft hier niets te veranderen, je klikt op volgende.

Stap 5.
Als het goed is zie je in het nieuwe venster jouw eerder ingevulde Hotmail adres staan. Je hoeft alleen nog maar je wachtwoord van je Hotmail account in te vullen. Indien je de optie hebt om het wachtwoord te onthouden vink je dit 'aan' .
Je klikt op volgende en vervolgens op voltooien.
Sluit de wizard af. Bij de vraag of je de mappen van de e-mailserver wilt downloaden kies je ja. OE download de mappen van je e-mail adres naar de Inbox van OE.

klaar

Hoi

Gewoon effe van de hotmail website onder help weggehaald

Als je je Hotmail-account in Outlook Express wilt instellen, heb je van Outlook Express versie 6 nodig.

Klik in Outlook Express op Accounts in het menu Extra.
Klik in het dialoogvenster Internet-accounts eerst op Toevoegen en vervolgens op E-mail.
Typ je volledige naam op de eerste pagina van de wizard Internet-verbinding en klik vervolgens op Volgende.
Typ je volledige Hotmail-adres (naam@hotmail.com) op de pagina Internet-e-mailadres.
Klik op de pagina E-mailservernamen op HTTP in het vak Servertype voor inkomende e-mail is een [...]-server.
Klik in het vak Provider voor HTTP-e-mailservice op Hotmail.

Typ je wachtwoord op de pagina Aanmelding bij Internet-e-mail.
Klik op Voltooien om je Hotmail-account aan Outlook Express toe te voegen.

Groetjes, Anne

Maar ik gebruik Mic. Outlook 2003 geen express, maar als ik deze gegevens invul bij nieuwe account geeft deze constant foutmelding kan de post niet ophalen.

Zou het kunnen dat outlook alleen maar werkt bij de betaalversie van msn ??

Hotmail binnenhalen in Outlook (of Outlook Express) kan alleen nog maar als je een betaald Hotmail-abonnement hebt.

Mensen die het al een poos geleden hebben ingesteld kunnen het nog blijven gebruiken, maar een nieuw gratis Hotmail-account invoeren in Outlook (Express) lukt niet meer.

Heb het net ingesteld, ging prima..

oe6 met gratis hotmail-adres

buffy dat zal een vergissing zijn.
het gaat ook met gratis abonnement.

wist het niet :thumb:
is weer een middel om de betalende hotmail te promoten
wat is de volgende stap gratis hotmail verwijderen en veranderen in allemaal betalende:mad:

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het binnen halen van Hotmail i.c.m. met GotMail wel moest lukken.

Met vriendelijke groet.

Laatst bewerkt:
Ik haalde altijd mijn mail van Hotmail binnen met Outlook. Kort geleden verwijderde ik per ongeluk het acoount in Oulook en nu is het dus niet meer in te stellen!

Dan rest nog wel de vraag waarom ik het dan wel gisteravond voor mekaar kreeg natuurlijk...

Hoop btw niet dat het voor mij dan ook afgelopen is in april..

@rooy29: staat bij stap vier (uitleg ibiza) het servertype op http?

Hoi,

Voor outlook 2002 is het op deze manier...

Als je op je werk Microsoft Outlook 2002 gebruikt (in Office XP), kun je een apart Postvak IN instellen voor je Hotmail-account. Deze optie is alleen beschikbaar op Windows-besturingssystemen.

Klik in Outlook 2002 op het menu Extra en klik vervolgens op E-mailaccounts.
Klik op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik vervolgens op Volgende.
Klik op HTTP en klik vervolgens op Volgende.
Typ je gebruikersnaam en aanmeldingsgegevens en controleer vervolgens of Hotmail als provider van je HTTP-e-mailservice is ingesteld. • Schakel het selectievakje Wachtwoord onthouden in als jij als enige toegang hebt tot Outlook (anders kan iedereen die toegang tot Outlook heeft je Hotmail-account openen).
• Schakel Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet in.

Klik op Volgende en klik vervolgens op Voltooien.
Opmerking

Nadat je je Hotmail-account hebt ingesteld in Outlook, worden je Hotmail-bestanden weergegeven in de mappenlijst en kun je Hotmail-berichten verzenden en ontvangen met behulp van Outlook-functies.

Geplaatst door Tarabass
Dan rest nog wel de vraag waarom ik het dan wel gisteravond voor mekaar kreeg natuurlijk...

Hoop btw niet dat het voor mij dan ook afgelopen is in april..

@rooy29: staat bij stap vier (uitleg ibiza) het servertype op http?

Deze staat op hotmail en msn ook getest maar wil beide niet lukken, misschien zou het kunnen dat ik nog niet zo lang ben aangemeld bij hotmail (3 á 4 maanden) en dat jij al veellanger bent aangemeldt zodat jij nog die plug in het toegekregen?

Geplaatst door DjViper
Hoi,

Voor outlook 2002 is het op deze manier...

Als je op je werk Microsoft Outlook 2002 gebruikt (in Office XP), kun je een apart Postvak IN instellen voor je Hotmail-account. Deze optie is alleen beschikbaar op Windows-besturingssystemen.

Klik in Outlook 2002 op het menu Extra en klik vervolgens op E-mailaccounts.
Klik op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik vervolgens op Volgende.
Klik op HTTP en klik vervolgens op Volgende.
Typ je gebruikersnaam en aanmeldingsgegevens en controleer vervolgens of Hotmail als provider van je HTTP-e-mailservice is ingesteld. • Schakel het selectievakje Wachtwoord onthouden in als jij als enige toegang hebt tot Outlook (anders kan iedereen die toegang tot Outlook heeft je Hotmail-account openen).
• Schakel Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet in.

Klik op Volgende en klik vervolgens op Voltooien.
Opmerking

Nadat je je Hotmail-account hebt ingesteld in Outlook, worden je Hotmail-bestanden weergegeven in de mappenlijst en kun je Hotmail-berichten verzenden en ontvangen met behulp van Outlook-functies.

Dit zou zo ook moeten werken met outlook 2003 maar dan geeft deze constant fout melding bij het binnen halen van de hotmail post, geeft dan aan http://upgrade.msn.com

Buffy heeft helemaal gelijk, met mn nieuwe email-adres lukt het niet:confused:

Moeten we dus straks betalen voor windows, voor hun antispyware-software en straks ook nog voor een email-adres. En ik durf te wedden dat het natuurlijk weer niet geldt voor alle amerikanen:( .
Begin microsoft zo langzamerhand te haten:evil:

Geplaatst door Tarabass
Buffy heeft helemaal gelijk, met mn nieuwe email-adres lukt het niet:confused:

Moeten we dus straks betalen voor windows, voor hun antispyware-software en straks ook nog voor een email-adres. En ik durf te wedden dat het natuurlijk weer niet geldt voor alle amerikanen:( .
Begin microsoft zo langzamerhand te haten:evil:

*zucht*

Waarom MOET jij windows hebben, hun antispyare en hun mail hebben dan? Ben je daar toe gedwongen?. Voor alles wat jij denkt te moeten hebben is ook freeware te krijgen.

Ik heb mezelf belooft hier niet op te reageren, dat doe ik dan ook maar niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan