Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Tarabass
Dan rest nog wel de vraag waarom ik het dan wel gisteravond voor mekaar kreeg natuurlijk...
Hoop btw niet dat het voor mij dan ook afgelopen is in april..
@rooy29: staat bij stap vier (uitleg ibiza) het servertype op http?
Geplaatst door DjViper
Hoi,
Voor outlook 2002 is het op deze manier...
Als je op je werk Microsoft Outlook 2002 gebruikt (in Office XP), kun je een apart Postvak IN instellen voor je Hotmail-account. Deze optie is alleen beschikbaar op Windows-besturingssystemen.
Klik in Outlook 2002 op het menu Extra en klik vervolgens op E-mailaccounts.
Klik op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik vervolgens op Volgende.
Klik op HTTP en klik vervolgens op Volgende.
Typ je gebruikersnaam en aanmeldingsgegevens en controleer vervolgens of Hotmail als provider van je HTTP-e-mailservice is ingesteld. • Schakel het selectievakje Wachtwoord onthouden in als jij als enige toegang hebt tot Outlook (anders kan iedereen die toegang tot Outlook heeft je Hotmail-account openen).
• Schakel Aanmelden met beveiligd-wachtwoordverificatie niet in.
Klik op Volgende en klik vervolgens op Voltooien.
Opmerking
Nadat je je Hotmail-account hebt ingesteld in Outlook, worden je Hotmail-bestanden weergegeven in de mappenlijst en kun je Hotmail-berichten verzenden en ontvangen met behulp van Outlook-functies.
Geplaatst door rooy29
maar dan geeft deze constant fout melding bij het binnen halen van de hotmail post, geeft dan aan http://upgrade.msn.com
Geplaatst door Tarabass
Buffy heeft helemaal gelijk, met mn nieuwe email-adres lukt het niet![]()
Moeten we dus straks betalen voor windows, voor hun antispyware-software en straks ook nog voor een email-adres. En ik durf te wedden dat het natuurlijk weer niet geldt voor alle amerikanen.
Begin microsoft zo langzamerhand te haten:evil:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.