ik heb al hele lange tijd een hotmail-account. ik heb de overgang naar live mail of hoe dat heten mag, aan mij voorbij laten gaan. ik gebruik het account nog maar zelden. wel heb ik daar bestanden opgeslagen die niet verloren mogen gaan. nu krijg ik bericht dat er mogelijk een derde is die mijn account gebruikt en kan ik pas weer bij mijn gegevens als ik eerst een vragenlijst invul met details. aan wie heb je zoal mails gestuurd de laatste tijd (aan mezelf meestal), van wie gekregen ( van mijzelf meestal. voor het overige geen idee). wat is postcode? ik woonde een tijd geleden nog in tilburg of heb ik toch mijn huidige postcode doorgegeven? geboortedatum: daar heb ik maar wat van gemaakt destijds, geloof ik.
ik krijg nu bericht terug dat ik onvoldoende info heb verstrekt en of ik meer gegevens wil geven. Maar ik weet gewoon niks meer.
hoe kom ik verder? want die automatisch verstuurde berichten uit amerika, daar kan ik niet op reageren.
wie helpt?
k weet niet wat er mis gaat dan, want ik krijg iedere keer weer dezelfde vragenlijst voor de klantenservie!
softwarematig is het probleem niet op te lossen. weet iemand waar ik de klantenservice in Nederland kan vinden?
ik krijg nu bericht terug dat ik onvoldoende info heb verstrekt en of ik meer gegevens wil geven. Maar ik weet gewoon niks meer.
hoe kom ik verder? want die automatisch verstuurde berichten uit amerika, daar kan ik niet op reageren.
wie helpt?
k weet niet wat er mis gaat dan, want ik krijg iedere keer weer dezelfde vragenlijst voor de klantenservie!
softwarematig is het probleem niet op te lossen. weet iemand waar ik de klantenservice in Nederland kan vinden?
Laatst bewerkt: