Hotmail account probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter GRig
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GRig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2011
Hallo,

Ik ben nieuw op deze forum en weet daarom niet echt of ik het hier goed post.

Als ik via hotmail probeer in te loggen krijg ik:

“Het account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?
Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).
Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?
Er wordt gevraagd om een paar stappen te voltooien om het eigendom van het account te bevestigen en het wachtwoord te wijzigen voor het geval iemand anders toegang heeft tot het account. Het duurt maar een paar minuten om de blokkering van het account op te heffen.
De account instellingen zijn opgeschoond
Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.”

Vervolgens druk ik op doorgaan en kom ik bij het volgende scherm:

“Waar moet de bevestigingscode naartoe worden verzonden?
Hier worden de beschikbare contactgegevens weergegeven.
Contact opnemen met ondersteuning

Hieronder staat de optie voor het selecteren van email adressen uit een lijst met één optie genaamd httj3344@163.com gevolgd door code verzen en ik heb al een code. ”

Dit email adres is geen adres dat aan mij toehoort en waarschijnlijk dat van de persoon die mijn account gehacked heeft. Ik kan hier geen ander email adres opgeven en dus ook niet mijn account unblocken, het wachtwoord wijzigen etc.

Ik heb meerdere opties geprobeerd om alsnog verder te komen maar ik kom steeds bij dit scherm terecht dat ik alleen maar zo een mail kan sturen naar de email van de hacker.

Heeft iemand hier gelijkwaardige ervaringen met hotmail? want ik zou graag mijn account terug krijgen i.v.m. de mails die daarin zitten.

Bedankt, had het al eerder geprobeerd maar had steeds problemen met die site, zoals foutmeldingen dat ik niets had ingevoerd terwijl er een lap met tekst stond, had nu gewoon een link gegeven naar deze voor meer info :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan